Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#41 Peter, det var en ytterst märklig beskrivning om min person. Jag trodde inte att vi hade en Stasianhängare på detta forum. Ditt inlägg tar jag som ett konkret bevis på att du är smygkommunist och är helt uppenbart medlem i AFA som består av anarkister! Nu förstår jag varför du har den politiska infiltratörens kännetecken. Jag har blundat för detta på grund utav att jag hade högre tankar om dig. Men du är alltså en anarkistisk infiltratör, förmodligen därför du gjorde reklam för Expo infiltratörsbyrån av Östtysk modell som sysslar med politisk angiveri mot dem som inte är politiskt korrekta som också deras hemsida bevisar Ja du, Peter du har all anledning att vara angivare förstår jag nu, synd bara att du är ute i det blå med dina tankar och värderingar om mig. Eller är det hugskott mot yttrandefriheten som ditt inlägg skall föreställa, där du inte tar minsta hänsyn till demokratins frågor?

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?