Stoppa utkastningen av Sunday Ojuri!

Den här tråden diskuterar artikeln Stoppa utkastningen av Sunday Ojuri!.
Inlägg #1: Postat: 2009-01-22 13:51:00
Martin Ekdahl
Du var mig en arg du! Men det är bra. Jag är gärna med och skriver på för att Sunday skall få stanna. Jag får väl passa på innan ämnet flyter ut åt alla håll att slå ett slag för 17-åriga kroatiska Lollo som enligt beslut från Migrationsverket skall utvisas till sin pappa i Kroatien - trots att han har misshandlat henne. Karlshamns kommun har slagits för att hon skall få stanna, men empatiske generaldirektör Dan Eliason svarar medlidsamt "Lollo är inte ens i närheten av att få stanna". Nu har hon försvunnit. Heder åt de personer med civilkurage som gömmer henne från elaka myndigheter.
Inlägg #2: Postat: 2009-01-22 14:45:00
Lars Nilsson
Kul att SHQ är tillbaka. Det är en ilsken djävel som skriver skitbra fast jag kan inte komma ihåg att jag någonsin delat hans uppfattningar. Men vad fan gör det.
Inlägg #3: Postat: 2009-01-23 14:27:00
Dalhedaren
Våran invandringspolitik har alltid varit helt åt helvete. Vi tar in flyktingar i landet och sedan behandlar vi dom som skit. Segregation, arbetslöshet, socialbidrag. Det är verkligen underbart att komma till Sverige när man hamnar i något förruttnat gammalt miljonprojekt med en soffa och en TV och pengar i fickan från staten varje månad. Verkligen produktivt.
Vi skulle istället kunna se till att välkomna invandrarna så gott det går och inte slänga alla på hög i Rosengård eller Rinkeby.
Är det några som förtjänar att skickas hem är det idioterna som kastar sten på polisen i Rosengård.
Inlägg #4: Postat: 2009-01-23 14:35:00
ArHo
#3 Dalheden, det är väl detta våra svenska ungdomar har lärt sig av invandrare, då tänker jag närmast på AFA gänget som dessutom har utländska hulliganer i sina led. Gå in på AFA,s hemsida som ser likadan ut som nazisternas dito!
Laddar...