Israels illdåd i Gaza

Den här tråden diskuterar artikeln Israels illdåd i Gaza.
Showing page 4 of 4: 1  2  3  4
Inlägg #61: Postat: 2009-01-25 14:13:00
ArHo
#60 Det är nog fler som borde få träffa dig privat Dalheden, för att korrigera dig i dina åsikter. Du svarade inte på mitt inlägg om den kärnkraft du tror är det bästa vi kan ha tydligen i energiväg, som enligt mitt förmenande kan bli rena katastrofen. Sök upp mitt inlägg och kom sedan med en kommentar till det hela.
Inlägg #62: Postat: 2009-01-25 15:51:00
Bongo Bongo
#60. Åh, ursäkta, det är naturligtvis mer trevligt att som du och Empiri vråla blodtörstigt och upphetsat över fosforbomber mot barn. Det enda som är patetisk är din och Empiris illa dolda rasism av artonhundratalsmodell. Det roliga är att du som inte ens skulle bry dig om att pissa på en jude om han brann tycker att dom är bra så länge dom mördar palestinier. Du är så jävla ägd, din nolla. Lägg ner innan du avslöjar din idioti ännu mer.
Inlägg #63: Postat: 2009-01-25 18:03:00
arga gubben
Höjdarinlägg från Helan och Halvan även kallad Bongo och Bongo.
"Du är så jävla ägd, din nolla. Lägg ner innan du avslöjar din idioti ännu mer"

Hur ska man tolka detta kryptiska inlägg? Kan det vara den Indiske mössmakaren tankar när han tänker på eskimåernas andliga tillstånd?
Inlägg #64: Postat: 2009-01-26 00:08:00
Bongo Bongo
Ja just det, du är väl den där arabhataren som tror att roten till konflikten är att det skjuts raketer? Då har du sagt ditt och jag tackar dig för ditt fyndiga bidrag till debatten.
Inlägg #65: Postat: 2009-01-26 08:09:00
Dalhedaren
Ursäkta ArHo, jag ska besvara ditt inlägg. Korrigera min åsikter låter lite brutalt. Jag kan gå med på att bli övertygad ;
Bongo Bongo tycker visst det är kul med halmdockor. Du anklagar mig och påstår saker som inte alls har med mig att göra. Du bara utgår ifrån att jag skulle vara rasist eller att jag skulle vara en blodtörstig best.
Jag är inte den som önskad någon död. Dina subjektiva åsikter om mina åsikter har ingenting om ämnet att göra! Jag har bara uttryckt vad jag tycker är rätt och fel. Jag tycker det är fel med Hamas och sharialagar och jag tycker det är rätt med demokrati och försvar. Hamas har föresten haft ett litet uttalande om att dom inte tycker att offren i Gaza va så farligt. Palestinierna är svikna och stackars dom att dom gjort korkade val, men nu får dom skylla sig själva. Dom skulle valt demokrati istället!
Jag skulle helst se att det i Gaza inte va någon blodspillan alls. Det är dock omöjligt som det ser ut idag.
Inlägg #66: Postat: 2009-01-27 09:39:00
arga gubben
citat Bongo, Bongo och Bongo
"jag tackar dig för ditt fyndiga bidrag till debatten"

Åh, din anspråkslösa framtoning hedrar dig.
Förresten: Inte arabhatare. Jag är åta mig att vara hatare av Islamitiska fundamentalister, om det inte är för mycket begärt att du kan se skillnaden.
Inlägg #67: Postat: 2009-01-29 10:22:00
Bongo Bongo
#66. Jag tackar för klarläggandet och vill bara tillägga att jag delar din oro gällande den islamistiska rörelsen. Faktum är att jag anser att alla former av religiös fundamentalism är av ondo och dess påverkan av realpolitik är en av vår tids viktigaste frågor.
Showing page 4 of 4: 1  2  3  4
Laddar...