Därför gömmer vi oss!

Den här tråden diskuterar artikeln Därför gömmer vi oss!.
Inlägg #1: Postat: 2001-10-16 16:50:00
Jack Hansen
Nu får det vara nog! Ivanas berättelse är bara för mycket. Jag skäms över Sverige, över att vi inte inte bara kan säga: Välkommen! Från och med i dag tänker jag kämpa för amnesti för alla gömda människor i vårt land. Den som vill bidra med ett strå till stacken, kan mejla mig och berätta vad du är bra på. Det behövs AD, webbkodare, skribenter, pr-folk, journalister, tryckare och kändisar m.m. Nu lyfter vi detta till en valfråga och ställer alla politiker mot väggen: Är du för eller emot?
Inlägg #2: Postat: 2001-10-16 16:50:00
James
Hoppas att du och din familj en dag får leva ett ordentligt liv, och inte vara på flykt.
Inlägg #3: Postat: 2001-10-16 18:07:00
Juanita Zanetti
Vad kan jag säga? Vilken hemsk värld vi lever i, jag blir så jävla arg. Jag hoppas att du och din familj får stanna och att allt löser sig. Vart kommer din man ifrån? Han var mörk sa du?
Inlägg #4: Postat: 2001-10-17 10:34:00
Johan
Utlänningsnämnden och invandrarverket verkar vara de mest omänskliga och överbyråkratiska instanserna i sverige. När skall de sluta följa sina papper och se med egna ögon? Detta är omänskligt och ett fall för Amnesty! Att låta folk rota sig för att sen riva upp dem med rötterna är tortyr!
Laddar...