Inlägg #1: Postat: 2008-12-15 20:00:00
|
angus |
Det här är precis vad som är sourze när det är som bäst, jag sitter som ett frågetecken och funderar och har så gjort en bra stund, givetvis vill man tycka att kärleken är viktigast av allt men vem tusan ska offra sig ? För 30 år sen hade det varit hon som borde följt med honom och väntat med sin journalistiska karriär men där är vi inte idag, ska man gå på varsitt håll för jämlikhetens skull eller hur tusan ska man göra ? Jag har alltid i hela mitt liv valt kärleken, det är det som varit viktigast, familjen, sen okm man står och diskar om nätterna, lackerar bilar, målar hus eller går ut med nåns hundar kan väl fan kvitta om man bara kan krypa ner till varandra om nätterna och krama om varandra tills man somnar, det är inte lätt att vara människa. Högsta möjliga betyg utan tvekan.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2008-12-15 20:36:00
|
Janne B |
Jag brukar hälsa en del nya Välkomna i gänget. Din första artikel är väldigt bra så extra välommen säger en old man som hängt med i ca 7 år. Ja
|
|
Inlägg #3: Postat: 2008-12-15 23:10:00
|
Leif-Arne |
Nå, 30 år vet du om detta är ditt livs kärlek, därför vore det oklokt att offra en utbildning för att dagligt bo tillsammans. Offrar du din karriär kommer du med tiden känna bitterhet, det är ett betydligt allvarligare hot mot förhållandet än 2 timmars tågresa.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2008-12-16 10:30:00
|
Ragnhild Blücher |
Jösse, Amalia ! Först trodde jag att du hade kärleken borta i Rio de Janeiro, som du inledde artikeln.-Du bor i Sthlm och han bor i Linköping, vilket är skrattretande nära !
|
|
Inlägg #5: Postat: 2008-12-16 11:13:00
|
ArHo |
Hej! Ragnhild, det var ett bra tag sedan vi växlade några meningar till varandra, hoppas att du mår bra på alla sätt och vis. Din utsökta intelligens hänger med än, med mycket värme och humor som betecknar ett rörligt intellekt som fodras intelligens för.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2008-12-16 11:27:00
|
ArHo |
Återkommer om några timmar, men du Ragnhild då hörs vi
|
|