Idol 2008: Förödande för Idol om Johan Palm vinner

Den här tråden diskuterar artikeln Idol 2008: Förödande för Idol om Johan Palm vinner.
Inlägg #1: Postat: 2008-11-19 10:27:00
Pia K
Ja du Billy Butt! Det finns tydligen de som vet bäst och mest i alla lägen.
Jag lever i nutid inte i framtid, viken vi inte vet något om. Johan Palm är ett urladdningsobjekt för flertalet, men jag är inte flertalet. Läs min artikel.
Tror du inte jag vet hur det stora flertalet tänker?
Men- jag vill ge dig en eloge för din väl avvägda artikel, utan hatinlägg.
Man ska tydligen vara mainstream och gilla det som redan är etablerat, men jag gillar det orginella och äkta. Lars var inte heller dum, men något självsvåldig.
Inlägg #2: Postat: 2008-11-19 16:26:00
Per W
Om man tror att "Idol" är ett seriöst program och inte bara en kassako för TV4 kanske man kan tycka det.
Inlägg #3: Postat: 2008-11-20 18:10:00
KalleR
Billy Butt, du som är nestor i gamet i sång och musik, skulle jag vilja fråga vad du tycker om Kelly Family som går att finna på Youtube i form av videos, Idoldeltagarna i all ära men denna skönsjungande familj slår det mesta i musikväg och främst deras fantastiska sångröst hos alla i familjen. Paddy är en av mina favoriter men nu är frågan den, är hon man eller kvinna och lever hon fortfarande. Man har gjort en sång om henne/honom där man sjunger om hur familjen saknar h/h. Vill du vara så bussig och svara på detta inslag eller kanske någon annan vet mer om denna familj?
Laddar...