Inlägg #1: Postat: 2008-11-06 09:04:00
|
Jocke S |
"Feministjägare", det är bra Joakim! Javisst, vi måste få bort den pinsamma könsfascismen som splittrar familjer och nedvärderar båda könen. Och alla de andra rikstidningarna är ungefär likadana! Vill du ha lite mer inspiration så finns mina artiklar här:
Länk: sourze.se
|
|
Inlägg #2: Postat: 2008-11-06 11:01:00
|
Per W |
Jag läste just hennes krönika och minst hälften av de 24 kommentarer som fanns var starkt kritiska mot hennes påståenden. Vadå censur?
|
|
Inlägg #3: Postat: 2008-11-06 12:54:00
|
Ragnhild Blücher |
Eftersom jag stödde Hillary Clinton under kampanjen, så antar jag att feministstämpeln landar i min panna som ett brev på posten. Sanningen är att Hillary hade varit den bäst lämpade presidenten i USA . -Oavsett kön !
|
|
Inlägg #4: Postat: 2008-11-06 14:20:00
|
JEM |
Lysande! För er som fortfarande tvekar beträffande AB:s sanningshalt rekommenderar jag att ta del av tidningens rapportering av händelser och företeelser ni själva är initierade i. Då kommer ni att inse vilken jävla dynga det rör sig om. Journalisternas kvalitét följer tidningens. Lisa Magnusson är bara ett exempel på man med en fet, presstödsfinansierad lön, kan livnära sig på att ljuga.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2008-11-06 14:33:00
|
CMO |
Att berätta ungefär vad som verkligen hänt kan ju vilken klåpare som helst göra. Att skapa säljande nyheter av den obetydligaste händelse däremot, kräver talang.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2008-11-09 22:58:00
|
gibson |
Intressant att Lisa Magnusson och Aftonbladets moderatorer de som stryker dina inlägg uppmärksammas. Jag skrev ett mycket sakligt inlägg som ifrågasatte hennes påståenden om pappor. Jag blev otroligt förvånad när det togs bort. Det kändes som att andra inlägg fulla av svordomar och liknande var enklare för henne att bemöta, men ett enkelt inlägg utan påhopp från mig kunde hon tydligen inte ta. Det fanns ingenting som kunde föranleda att mitt inlägg skulle tas bort, annat än att hon faktiskt inte kunde vifta bort det som en av alla farsor som saknar går i taket utan att ha någon självinsikt. Att hon är lite naiv attityd före kunskap är ok, men att hon får mycket utrymme är mer tveksamt, och att Aftonbladet censurerar andra ståndpunkter än hennes... Very strange.
|
|
Inlägg #7: Postat: 2008-11-10 16:22:00
|
pros |
Vem är förvånad över ABs inställning?? Inte jag!
Sensationslystnaden går förbi all sanning.
|
|