|
Inlägg #1: Postat: 2008-10-09 13:23:00
|
|
Ragnhild Blücher |
En svagt formulerad kritik, som inte väcker någon indignation hos läsaren. Ytterst få vet vad programmet heter eller vilka som gör det, samt kanalen, och därmed framstår artikeln enbart som kverulans och gnälligt pladder !
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2008-10-09 14:22:00
|
|
Pling |
Kverulans och gnälligt pladder behöver inte nödvändigtvis vara fel i mina ögon faktiskt, speciellt inte som texten egentligen inte har för avsikt att kritisera något specifikt tv-program utan bara en liten helt onödig observation om hur absurd man kan göra en liten lat timme i soffan. Jag kallar den för hjärnhalvorna kamp, det var mer min innre kamp som jag ville beskriva lite putslustigt. Indignation måste jag nog säga att jag har väckt då din kommentar visar att du läst min text och brydde dig tillräckligt för att skriva en indignerad kommentar. Men tack så mycket för feedback, det jag lärt mig är att jag nog får be Sourze öppna en en ny kategori som kallas Humor. :O
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2008-10-09 14:36:00
|
|
CMO |
Vad är det för en jubelidiot som gett en etta till den här artikeln? Något så intelligent och välskrivet var det länge sedan man läste på Sourze.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2008-10-09 14:40:00
|
|
CMO |
Skönt att läsa något annat än konspirationsteorier, och skitnödiga politiska brandtal för en gångs skull.
|
| |