Inlägg #1: Postat: 2008-10-13 20:37:00
|
Janne B |
En liten fin berättelse. Tack ska du ha Pia K.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2008-10-13 23:09:00
|
Anna Jalonen |
Åh, vad härligt det låter. Det är nog väldigt viktigt att känna som du, att man älskar sitt hem. Jag älskar mitt hem, trots de fula tapeterna och trots ungdomsvandalerna som slår in fönsterrutorna i trapphuset...
|
|
Inlägg #3: Postat: 2008-10-13 23:31:00
|
Janne B |
PIA/ Min själ går liksom att ställa in på olika våglängder. Så i kväll fungerade min mottagningsapparat så fint på din utsändning. Ja
|
|
Inlägg #4: Postat: 2008-10-14 20:31:00
|
Sunny |
Jag lider av samma åkomma: Jag vill helst inte lämna mit hem överhuvudtaget!De senaste 6 åren har det gått maånader som jag bara varit ner till brevlådan.Att vara hos Den Käre dygnet runt är en fantstisk lycka.
Absolut ingen uppoffring: Allt jag behöver finns ju här.Trädgården är anlagd för ata blomm a alla årstider o är trist bara jan-feb då julrosorna är rätt ensamma.Poolen är varm året om.Jag har mitt bibliotek o min dator.Jag sliter loss mig någon gång om året för en semeter för att inte snöa in helt men det är hemma jag vill vara
|
|
Inlägg #5: Postat: 2008-10-14 20:34:00
|
Sunny |
Fast jag är ju lyckligt lottad som har barnbarnen i huset resp en liten bit bort samt en stor kollektivfamilj runt mig. O mina vänner kommer hit o hälsar på i stället för tvärtom:jag bor så centralt.O hundarnas sällskap kan inte överskattas.
|
|