Bort med GB:s sommarplåga till nästa år

Den här tråden diskuterar artikeln Bort med GB:s sommarplåga till nästa år.
Inlägg #1: Postat: 2008-09-16 13:52:00
Elvy
Jag vet inte om jag har hört ljudet av någon sådan visselpipa. Men dom industriglasser som jag hitintills har ätit har haft det gemensamt att dom alla har smakat tvål.
Inlägg #2: Postat: 2008-09-17 03:27:00
kosmopolit
själv hoppas jag att vi får bort gb som förstört hela glassmarknaden med sin dåliga skitkvalitetsglass.
ooofff tacka vet ja gamla hederliga tiden när arla ägde gb då va de bra kvalitet och goda glassar.
GB gb unilever margarin skit BOJKOTT
Inlägg #3: Postat: 2008-09-17 21:04:00
Per W
Snälla du, det var samma kemikalier i glassen när bonderörelsen ägde GB.
Inlägg #4: Postat: 2008-09-18 02:14:00
kosmopolit
må så vara men de hade även riktig grädde och ingen billig skummjölk skit som dom använder och min erfarenhet av stora företag är att dom sakta trappar ner kvaliten så att folk blir vana vid den och fortsätter köpa skiten.
samma hände med cloettas choklad som var godare förut tills en dag då de bytte innehåll samma med nordchoklad som var skitgod tills de blev candelia. osv
Inlägg #5: Postat: 2008-09-18 13:10:00
Karin Holmberg
Här ser vi de som varit med då det var äkta råvaror. Jo, det var bättre förr. Hur länge sen var det som det var Arla då?
Jag får ta med det här att de har usla glassar och sortiment också, om jag framför min kritik om visselpipor i glassar direkt till GB. :-
För övrigt så var det en kioskägare på en skärgårdsö, som i somras sa, att det är svårt att skilja glassvisselpipan från flytvästvisselpipor.
Ytterligare ett argument. Så det så!
Laddar...