Inlägg #1: Postat: 2008-09-04 22:02:00
|
Pia K |
Förstår att du inte håller med Cim, men Picasso kunde ju ha saluförts betydligt smartare, men här i Sverige är det en ankdamm i vilken somliga simmar i all oändlighet, både döva och sinnesslöa.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2008-09-04 22:20:00
|
Billy Butt |
En bra och korrekt analys Cim! Å du Pia K - som vanligt så vet du inte vad du snackar om. Läs Cims artikel och lär dig någonting för en gångs skull är du snäll!!!
|
|
Inlägg #3: Postat: 2008-09-04 22:24:00
|
Pia K |
Å som vanligt har du inte vanligt folkvett Billy! Jag avskyr folk med översittartendenser, som behandlar vanligt folk som skit eller mindre vetande! Lycka till säger jag bara! Pengar är inte allt vet du!
|
|
Inlägg #4: Postat: 2008-09-04 22:30:00
|
Billy Butt |
Pia - läs detta noga och ta lärdom... om du ger dig ute i det offentliga och skriver såsom du gör här påp Sourze får du räkna med en och annan känga när du skriver skit - och när du skriver trams om ämnen som du inte behärskar får du räkna med att somliga tillrätta dig med en och annan kalldusch. Så är det bara. Vill du inte bli angripen får du skriva vettiga saker eller också får du lägga av helt.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2008-09-04 22:50:00
|
Pia K |
Billy- läs detta noga! Är du Gud??
|
|
Inlägg #6: Postat: 2008-09-05 10:29:00
|
Jocke S |
Jag få väl köra det en gång till - Det är en del jag har jag haft utbyte av hos Pia, annat har jag inte alls ställt upp på. Och när det gäller Billy Butt och Cim Efraimsson var det så? så skriver de också ibland underhållande och läsvärt, bland diverse egotrippat. Men de har också gjort bort sig själva och varandra några gånger ordentligt här på sourze! Och de kör ännu en attityd och dubbelmoral som ibland står en upp i halsen! "Så är det bara"? För min del är jag hellre översittare på riktigt än spelar rollen dåligt!
|
|
Inlägg #7: Postat: 2008-09-06 04:27:00
|
Inger Olsson |
Tja du Cim: är du inte själv tillbaka på ruta 1 när du nu åter börjar skriva den här typen av artiklar på Sourze? Nå, inget ont i det om man bara är medveten om att vi alla ibland, då o då, hamnar både ofrivilligt o frivilligt där.
|
|