Inlägg #1: Postat: 2008-07-17 18:53:00
|
Janne B |
Det låter spännande. Ska vi klara den friheten! Men utan förnyelse blir det stagnation. JB
|
|
Inlägg #2: Postat: 2008-07-18 02:42:00
|
Rogntudju |
Det var ju lattjo att man behövde logga in för att kommentera DENNA artikel.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2008-07-18 11:53:00
|
Janne B |
Om detta innebär att vi får ett rätt anonymnt Klotterplank samt en helt seriös Kommentatorsfunktion, så kan det bli bra. Om vi får bort osäkra identiteter bland Kommentarerna så är det ett stort steg framåt. Om de samtidigt har yttranderätt på pratet/planket! Jag tänker vidare.....
|
|
Inlägg #4: Postat: 2008-07-18 13:28:00
|
microfilosofen |
GOOD LUCK, bäste Carl Olof!! - KYREUS
|
|
Inlägg #5: Postat: 2008-07-18 17:51:00
|
protopop |
Mycket bra idé. Ända sedan ni införde att man måste registrera sig för att kommentera har kommentarerna i princip varit astråkiga. Jag anser att det ingår i själva skrivandet att lära sig ta alla sorters kritik och däribland rena dårar som roar sig med att håna och begabba.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2008-07-18 17:51:00
|
protopop |
Jag för egen del har haft en hel del av den sorten och däribland den ökände Mustafa. Men sanning att säga saknar jag den spjuvern och jag har haft bra roligt med alla battles, vilket även bara har stärkt mig i utformningen av min egen stil och dess framförande, så... bra initiativ!
|
|
Inlägg #7: Postat: 2008-07-18 17:51:00
|
protopop |
PS: Protopop Ambjörn Madegård
|
|
Inlägg #8: Postat: 2008-07-18 20:36:00
|
Ramona Fransson |
Ja, är det någon som angriper en person och är på fel gräsmatta, kan man alltid hälla på lite Round Up ogräsmedel. Eller hur?:
|
|
Inlägg #9: Postat: 2008-07-18 20:42:00
|
Sunny |
Jag hoppas verkligen att det inte ska gå att logga in i våra namn som skriver här redan! Jag minns hur det var när någon roade sig med att trakassera folk i mitt namn o du ville att jag skulle sluta skriva!!De som drabbades blev dels väldigt ledsna,dels försökte de hämnas genom att sända otäcka hotmail etc.Men på de flesta forum kan man ju inte använda ett upptaget namn o jag hoppas det blir så här med.
Annars håller jag mig till min blogg!
|
|
Inlägg #10: Postat: 2008-07-18 23:36:00
|
Lars Nilsson |
Grattis apflocken! Fritt fram for alla paranoida krakar med gigantiskt ego, som inte ens idag utan FRA, vagar skriva under eget namn. Nu kommer ytterligare chanser att under anonymitet spy galla och nyttja andras riktiga namn. Ni kommer nu att fa rika mojligheter att exploatera Ert defekta beteende. Som sagt: GRATTIS!
|
|
Inlägg #11: Postat: 2008-07-19 00:15:00
|
ArHo |
Lars N. idag har varit den lugnaste dagen på Sourze sedan jag började skriva. Snälla du kan du stävja dig så att vi kan få en harmoni på detta forum, så att vi slipper bli kallade idioter av läsekretsen? Tyvärr figurerar det snacket alldeles förmycket bland dem.
|
|
Inlägg #12: Postat: 2008-07-20 08:14:00
|
Isabella M |
Om kommentarsforat ska utvecklas, så kanske det är möjligt att samtidigt utöka platsen för "antal tecken" per inlägg? Just nu är det max 250 tecken, vilket jag tycker är "strypgränsen". Det dubbla vore inte för mycket, eftersom jag även förstår vitsen med viss begränsning - för att tex. undvika få en hel artikel till svar i kommentarsform. Det är "klaustrofobiskt irriterande" att ofta behöva behöva dela upp ett och samma inlägg i flera smådelar.
|
|
Inlägg #13: Postat: 2008-07-21 12:17:00
|
Anonym1626 |
256: Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque nec arcu in est sollicitudin aliquam. Integer eros arcu, ultrices at, placerat a, aliquam nec, leo. Phasellus gravida, orci id pharetra tincidunt, urna ligula volutpat sapien, non cras amet.
|
|
Inlägg #14: Postat: 2008-07-21 12:37:00
|
Anonym1626 |
300: Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Phasellus rutrum. Aliquam erat volutpat. Maecenas egestas, ipsum sed tempus condimentum, turpis eros pretium diam, nec egestas metus felis vitae risus. Fusce vitae mauris. Maecenas pede metus, mattis et, scelerisque quis, semper vel volutpat.
|
|
Inlägg #15: Postat: 2008-07-21 12:38:00
|
Anonym1626 |
400: Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Donec leo. Curabitur ante urna, adipiscing a, luctus in, congue at, erat. Vivamus ac dui. Sed neque. Phasellus cursus, urna ac sagittis iaculis, arcu libero gravida libero, id consequat pede orci quis quam. Phasellus hendrerit vulputate dui. Donec tortor. Vivamus malesuada urna sed nibh. Suspendisse potenti. Pellentesque pharetra sem metus.
|
|
Inlägg #16: Postat: 2008-07-21 12:38:00
|
Anonym1626 |
450: Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Maecenas in dui vitae eros egestas suscipit. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Aliquam erat volutpat. Curabitur non neque nec tellus accumsan gravida. Fusce bibendum diam vitae tellus. Pellentesque varius. Aliquam erat volutpat. Sed eleifend nisi accumsan neque. Ut vel nisi id elit vestibulum auctor. Vestibulum in nulla nec metus.
|
|
Inlägg #17: Postat: 2008-07-21 12:38:00
|
Anonym1626 |
490: Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Morbi tincidunt lorem a ipsum. In eget leo in elit tincidunt tristique. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Nunc lorem mi, hendrerit a, convallis a, facilisis ut, dui. Suspendisse interdum elementum pede. Aenean at odio. Pellentesque urna eros, mollis a, semper eu, vehicula ac, felis. Fusce vel velit. Fusce aliquam. Donec tincidunt. In eget ipsum in turpis egestas lacinia nullam.
|
|
Inlägg #18: Postat: 2008-07-21 12:50:00
|
Anonym1626 |
sit amet, consectetuer adipiscing elit. Morbi tincidunt lorem a ipsum. In eget leo in elit tincidunt tristique. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nas... Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Morbi tincidunt lorem a ipsum. In eget leo in elit tincidunt tristique. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nas...
|
|
Inlägg #19: Postat: 2008-07-21 12:51:00
|
possan |
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Morbi tincidunt lorem a ipsum. In eget leo in elit tincidunt tristique. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nas... vLorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Morbi tincidunt lorem a ipsum. In eget leo in elit tincidunt tristique. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nas...
|
|
Inlägg #20: Postat: 2008-07-21 12:51:00
|
Anonym1626 |
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Morbi tincidunt lorem a ipsum. In eget leo in elit tincidunt tristique. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nas...Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Morbi tincidunt lorem a ipsum. In eget leo in elit tincidunt tristique. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nas...
|
|