Visst hade jag rätt om Amanda Jenssen?

Den här tråden diskuterar artikeln Visst hade jag rätt om Amanda Jenssen?.
Inlägg #1: Postat: 2008-07-09 19:15:00
Inger Olsson
Ja du Billy. Var det inte du som satte Perelli o hennes låt Hero högt i Eurovisionsschlagern? Du skriver i din artikel om henne: "Hero är onekligen den bästa låten i årets Melodifestival och mitt stalltips är att det blir Charlotte Perelli som vi skickar till Belgrad. Om så inte blir fallet, då har svenska folket tappat greppet, men det tror jag inte att
Inlägg #2: Postat: 2008-07-09 19:40:00
Mahria
"Släng dig i väggen" må tydligen vara ditt favorituttryck, men billy lille, det tyder på dåligt vokabulär ocg ordförråd. Att du bevisligen har svårt med språkformulering, går att åtgärda, det är bara att söka till komvux, något som du så gladeligen rekommenderar alla, som inte tycker som du. Stackars liten!!!
Inlägg #3: Postat: 2008-07-10 00:15:00
Sofia Larsson
Den något diviga lilla brud som finns inne i Amanda Jensen klarar jag inte av. Likaså hennes musik, det är ju inga bra låtar. Tråkigt nog var hon & Brolle i samma program - det kunna ju räcka med en person som tror att de är något.
Marie Picasso är inte bortglömd, det är bara du som inte har hört om henne. Förra veckan var hon med i Sommarkrysset, tillbaka på scen efter en tids sjukdom. Man kan ju inte ligga på topp alltid, det vet du väl.
Inlägg #4: Postat: 2008-07-10 08:02:00
Rogntudju
Hördu pompöse Butt! Visst hittills har du rätt om tösen. Jag vinner på lotto en dag också, ska du se. Men IKON, det blir hon näppeligen. Och du hade ju förresten inte så rätt om Perelli, eller har du glömt det? Du är den värsta sortens besserwisser som jag kan komma på och så inihelvete nedlåtande, arrogant och översittande mot andra tyckare att du borde skämmas.
Inlägg #5: Postat: 2008-07-10 10:32:00
Ramona Fransson
Amanda Jenssen kommer inte att bli en stor stjärna.
Sorry Billy Butt, anledningen är inte att hon sjunger dåligt, eller är sämre. Anledningen är att vi lever på 2000-talet och har ett Niagarafall av stjärnor i alla TV- och radiokanaler. På den tiden som Lill-Babs, Monica Zetterlund, Alice Babs och Lill Lindfors med flera i Sverige, blev stjärnor, hade vi en enda kanal på Sveriges Television, numera SVT.
Inlägg #6: Postat: 2008-07-11 00:31:00
AlfVerner
Med tanke på din mängd artiklar så var det väl fan om du inte fick rätt någon gång. Jo, Amanda ÄR strålande både med och utan sång.
Inlägg #7: Postat: 2008-07-15 05:47:00
Rogntudju
med rätt uppbackning, rätt folk, rättkontakter, etc etc kan vem fan som helst klättra. Se på Lill-babs. Någon skönsångande sångröst hade hon ju inte och har aldrig haft, men det fanns å andra sidan inte så många andra solo-jäntor som sjöng på den tiden heller, så det var ju en enkel sak att pusha fram henne.
Laddar...