"Jag ska krossa varenda amerikan"

Den här tråden diskuterar artikeln "Jag ska krossa varenda amerikan".
Inlägg #1: Postat: 2001-10-09 11:02:00
Jens
Håller med dig fullt ut. Konflikterna som nu föds kommer ta så stora proportioner att varken Usa eller väst kommer ha en aning om hur de sak hantera situationen.
Jag och många med mig blir mörkrädda! Ett nytt världskrig har inletts!
Inlägg #2: Postat: 2001-10-09 11:58:00
Juanita Zanetti
Vi får hoppas och be för att det kommer något gott ur detta. Min mamma är så rädd för att de ska börja bomba Iran, jag lugnar ner henne och säger att de inte är inblandade än. Jag hoppas förhennes arma lilla hjärta att de inte blir det. "Det är synd om människan."
Inlägg #3: Postat: 2001-10-09 14:16:00
Kalle
Jag stödjer ej bombningarna i Afganistan, men jag tycker att din jämförelse med Tyskland är grovt felaktigt. Var skulle Tyskland vara i farozonen för att bombas? Ett land som aktivt arbetar mot terrorism och har arresterat misstänkta? terrorister efter attackerna i USA. Detsamma kan knappast sägas om Afganistan och vissa andra länder.
Inlägg #4: Postat: 2001-10-09 16:06:00
David
Om vi bara stilla hade tigit och sett på så hade kanske Hitler lugnat sig lite grann. Och om vi bara hade knipit igen ögonen lite mer så hade han kanske försvunnit helt.
Vakna! I vissa fall kan hårt endast bekämpas med hårt. Det finns en ganska fin sak inom försvaret som säger: "En eventuell angripare skall, när de ser på vårt försvar, tycka att det inte är värt besväret".
Inlägg #5: Postat: 2001-10-10 01:36:00
Samir Saukko
hålla med som vanligt,
statsterrorrism är alltid värre än terrorrism,
dödsstraff värre än mord
och positivdiskriminering värre än diskrimineringjo fakstisKt.
men sverige känns tryggt, allways have allways will be, om inte Gurra P fuckar upp hela skiten, we need a new leader
Laddar...