En dag som statist

Den här tråden diskuterar artikeln En dag som statist.
Inlägg #1: Postat: 2008-05-13 14:29:00
Elina
Det finns olika upplevelser i att vara statist. Min 78 åriga sambo har statistat i tre år. Har även fått roller. Ibland bara en ynka slant men ibland häftig timlön. Och så kul han har! Varje jobb har varit kanon, säger han. Han är övrigt pensionerad trägårdsmästare och än aktiv naturfotograf.
Inlägg #2: Postat: 2008-05-13 20:45:00
Stig
Statistroll - Svikna förväntningar Jag staterade häromdagen som en gubbe som svarade i mobil . På internetsajtien visades en snygg ung kille som vill att någon tjej skulle ringa upp honom. När tjejerna ringde så visades min bild i stället för killens . Snacka om besvikelse.
Statistroller kan vara knepiga ibland.
Men programmet lär göra succe
Inlägg #3: Postat: 2008-09-13 15:39:00
elliejoh
Man kan absolut ha en repliker som statist, vanligtvis brukar man kalla detta för en "avancerad statistroll" och detta brukar dessutom leda till att man får något högre gage. Jag rekommenderar Länk: statistarkivet.se för alla som vill testa på statistlivet. Har själv haft statistjobb och modell uppdrag i en rad reklamfilmer. Lycka till /E
Inlägg #4: Postat: 2008-09-13 15:39:00
elliejoh
Man kan absolut ha en repliker som statist, vanligtvis brukar man kalla detta för en "avancerad statistroll" och detta brukar dessutom leda till att man får något högre gage. Jag rekommenderar Länk: statistarkivet.se för alla som vill testa på statistlivet. Har själv haft statistjobb och modell uppdrag i en rad reklamfilmer. Lycka till /E
Laddar...