Hånet av Perelli

Den här tråden diskuterar artikeln Hånet av Perelli.
Inlägg #1: Postat: 2008-05-12 23:05:00
Pia K
1350 besökare och ingen kommentar, hm?
Är ämnet tabu?
Jag är faktiskt inte avundsjuk på Charlotte Perelli, men jag tycker att ska man plåga sig för att vinna?
Inlägg #2: Postat: 2008-05-13 00:13:00
Elvy
För mej är den tävling som Charlotte Perelli snart ska delta i mycket ointressan, men jag hoppas för hennes egen del, att hon inte tar åt sej något ovidkommande, som någon av hennes konkurenter uttrycker. Charlotte Perelli, om du läser här, så lycka till.
Inlägg #3: Postat: 2008-05-13 11:16:00
Ragnhild Blücher
När jag talar med vanöiga TV-tittare över en kopp kaffe, så säger dom ofta: Hon Charlotte hette väl Nilsson innan hon gifte sig med den där italienaren Ingrosso ? - Svenska folket ser allvarligt på sådant !
Inlägg #4: Postat: 2008-05-14 17:13:00
Pia K
jäklar vad konstig Charlotte såg ut i dag i tidningen?
Ingen smickrande bild!
Men hon kanske är snäll?
Sen sjunger hon ju rätt bra. Säkert på nåt vis.
Hon är rätt proffsig, när man tänker efter.
Inlägg #5: Postat: 2008-05-17 03:21:00
west-d
Pia varför småler du, som du nämner i texten om perelli mm. Tycker du så illa om hon? Hon är en bra artst å på scnen, men i mina ögon är hon hemskt ful, hon kanska behöver ha lager med smink för att "må" bra, när hon är klädd å SMINKAD å på sen blir det vackert.
Inlägg #6: Postat: 2008-05-19 18:42:00
Pia K
Jag smålog för att en annan recencent tyckte precis som jag om Perelli, dvs. att hon är som en konstlad docka. Men - hon kan sjunga. Jag röstade på henne förra gången hon vann.
Jag förstår att man vill se glitter och glamour, men då tycker jag Carola kommer närmare sanningen, kroppsmässigt!
Inlägg #7: Postat: 2008-05-21 10:28:00
Elvy
Varför anses det av dom flesta som mer rätt, att dagligen under hela ens vuxna liv, kleta in sin hud med djurtestad dyr kosmetika, än att emellanåt betala plastikkirurger, för att dessa ska bättra på ens utseende.
Laddar...