Höj lovlighetsåldern till 18 år!

Den här tråden diskuterar artikeln Höj lovlighetsåldern till 18 år!.
Inlägg #1: Postat: 2008-03-04 16:18:00
profanum_vulgus
Jag träffade en äldre kvinna när jag var 17 och blev lurad. Men vad hade det hjälpt med högre lovlighetsålder? Vilka är det som solochvåras normalt sett, är de inte medelålders? Vart ska lovlighetesåldern vara om man ska vara gammal nog att inte kunna förföras?
Inlägg #2: Postat: 2008-03-04 16:32:00
susanna s
Snarare borde väl lvlighetsåldern sänkas med tanke på att ungdomar i dag kommer in i puberteten allt tidigare. Med puberteten kommer behovet av sex.
Inlägg #3: Postat: 2008-03-04 16:32:00
PedoLove
1. Tror du att Dateline är ett seriöst program som vill väl tror du fel, och att deras "metoder" att få fast "sexuella rovdjur" är korrekt och att föredra, när de SKAPAR brottslighet och provocerar fram brott som annars kanske aldrig skulle uppstått.
2. Att höja åldersgränsen gör ingen som helst skillnad. 18 är löjeväckande. Höj lika gärna till 25!
Inlägg #4: Postat: 2008-03-06 09:47:00
Franklin
Den här texten var faktiskt både väldigt konstig och otroligt naiv. Hur många män tror du ärligt talat beter sig som du påstår? Jag känner inte en enda och jag har ärligt talat aldrig någonsin tvingat mig på en kvinna. Det är märkligt att man ska behöva försvara sig mot sådant här generaliserande svammel.
Laddar...