|
Inlägg #1: Postat: 2008-02-28 10:11:00
|
|
Ramona Fransson |
Den som befinner sig på de nedersta stegen, av trappan, och vill upp, gör bäst i att hålla med dom han/hon möter på vägen, annars blir det oerhört mödosamt. Den som redan befinner sig längst upp på stegen och tittar ner för att se vilken konkurrens som är på väg, har inga intentioner på att hjälpa den längst ner. Det gäller att klamra sig fast så länge som möjligt!
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2008-02-28 11:23:00
|
|
robbe74 |
Linderbog är en hemsk person som vill ha vänsterstyre som kör sverige i botten. Hon borde inga priser få och ingen borde läsa hennes smörja!
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2008-02-28 14:25:00
|
|
Ragnhild Blücher |
Man finner ett och annat guldkorn i textmassan, och din analys är hyfsat nykter. Nu har du noterat högerns goda vilja och intellektuella läggning, så därmed kan du skicka hem vänstern till garaget. :-
Du blir förstådd av högern och missförstådd av vänstern, så varför inte välja den rätta sidan i samhällsdebatten?
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2008-02-28 15:59:00
|
|
Fritänkaren |
Tack Peter för ännu en välskriven artikel med en mycket vass analytisk udd! Jag blir mycket glad när jag får läsa så här klarsynta artiklar och jag måste säga att antalet ökar hela tiden. Vackert!
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2008-02-28 17:28:00
|
|
Inger Olsson |
Patrick: Har du delvis intervjuat Åsa Linderborg utan info. att du tänkte publicera svaren?
|
| |