Jo, jag tackar jag

Den här tråden diskuterar artikeln Jo, jag tackar jag.
Inlägg #1: Postat: 2008-01-28 21:24:00
Jocke S
OK Martin, jag erkänner att jag var för snabb att döma. Jag tycker du skriver utmärkt om detta med könsproblematiken. Vi är helt överens där.

Jag har levt i toplesskulturen, för 30-40 år sedan. Den var utomhus och spontan. Vad jag förstått är denna rörelse toppstyrd, och politisk. Jag går aldrig på badhus, men mina tonårsbarn skulle nog inte gilla det här. Och det finns annat som är viktigare.
Inlägg #2: Postat: 2008-01-29 08:12:00
Inger-Sofia
Martin..god morgon.Strongt av dig.Det är så jäkla skönt.Med Uppriktiga,Reflekterande,Självkritiska människor.Det finns några av dom på sourze.är glad att du tillkommit.det bådar gott.Inför möten i komentarsrummet.För framtiden kram
Inlägg #3: Postat: 2008-01-30 02:32:00
Marcus
Du har fortfarande fel. Och Feminismen är idag ersatt av genus"vetenskapen" dom kallar det "vetenskap" men det är ingen vetenskap för den bygger inte på ett axiom. eller den bygger på ett axiom som inte är ett axiom Vad jag vill säga och nu har sagt helt vetenskapligt är att det är skillnad på män och kvinnor.
Inlägg #4: Postat: 2008-02-01 13:09:00
Ramona Fransson
Pennan är maktlös om den inte sitter i handen på personen som äger makten!Feminismen, matriarkatet, patriarkatet, är ord och betyder intet, när du stänger dörren om dig i ditt hem eller kliver över tröskeln till ditt arbete.
Laddar...