Inlägg #1: Postat: 2008-01-24 15:18:00
|
Mysan |
På jobbtorget sitter man själv bland massor av invandrare .Svenskarna lyser oftast med sin frånvaro.Nej alrig i livet ett skitjobb säger jag bara ,imedelåldern med usel lön .
|
|
Inlägg #2: Postat: 2008-01-24 15:39:00
|
Janne B |
Dina livsberättelser är alltid intressanta, även om jag denna gång nog kände igen mycket. Jag har ett"iranfall" tätt inpå mig just nu. Bara lite bristande anpassning till klockan etc kan vara förödande....
|
|
Inlägg #3: Postat: 2008-01-24 15:42:00
|
Janne B |
Tänk om det stora problemet om 30 år i stället är en Åldringsvård på 50 språk. Det kan ingen kommun klara - bara få klarar tio språk i dag skulle jag tro.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2008-01-26 08:06:00
|
Inger-Sofia |
Yngve.God morgon.Du petar lite här och där.Söker.Delar med dig Av dig Ditt liv.dina tankar.I Mixen och blandningen.ur din kunskapspåse.som du bjuder så generöst ifrån.Finns alltid någon ny smak att hitta.Någon man tycker särskilt mycket om.Eller någon man känner igen och blir glad över att hitta.Tolerans och ödmjukhet inför det liv vi alla är deltagare i.Är du bra på att visa.kram
|
|
Inlägg #5: Postat: 2008-01-27 19:06:00
|
Yngve K |
FT den 19 jan. 2008. Rubrik:" The new face of Sweden." Matthew Engel:"Even so,Malmöpopulation 278 000 is now one-quarter Muslim. And that proportion is rising rapidly due to continuing immigration and differential birth rate. Officials accepts that most of the inhabitants will be of non-Swedish origen within a decade, and that a Muslim majority could follow soon after that.a majority minority"
|
|
Inlägg #6: Postat: 2008-01-27 19:07:00
|
Yngve K |
FT den 19 jan. 2008. Rubrik:" The new face of Sweden." Matthew Engel:"Even so,Malmöpopulation 278 000 is now one-quarter Muslim. And that proportion is rising rapidly due to continuing immigration and differential birth rate. Officials accepts that most of the inhabitants will be of non-Swedish origen within a decade, and that a Muslim majority could follow soon after that.a majority minority"
|
|