|
Inlägg #1: Postat: 2008-01-07 11:53:00
|
|
Janne B |
Bra att du varit ute på upptäcksfärd och sedan berättat. Då slipper jag gå ut och anstränga mig...
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2008-01-07 15:45:00
|
|
Mysan |
Jepp finnss väl bra porr och dålig porr. Vad jag mest förvånas över år 2008 är att vi talar inte om vårt sexliv eller om vår inkomst eller ensamhet . Det är tabu.Hur ska vi nddra på det eller om arbetslöshet mer än statistik.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2008-01-07 17:13:00
|
|
Pia K |
Jag tycker det är konstigt, att alla inte slänger sig i en hög och har sex till höger och vänster. Verkar som media syftar till det i framtiden. Vad har jag annars för nytta av att veta vad uffe och lisa gör i sängen?
Men- det är mest media som snackar om sex hela tiden. Tror det skadar folk på något sätt. För vi är fortfarande urmän och urkvinnor.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2008-01-08 03:41:00
|
|
robwe |
Allt detta fördömande känns som rester av bondekultur enligt min mening. Om människor bor i byhålor med inget annat att göra än att BEEP getter, så kanske det naturligt växer fram en viss social kontrollstruktur. Vad grannen gör i sänghalmen kanske rentav var det roligaste diskussionsämnet på den tiden, innan det moderna samhället altså.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2008-01-08 08:47:00
|
|
missen |
Det är väl okej att porr existerar. Men den porren som inte är skyddad av varningstext, den är vidrig tycker jag med tanke på att barn använder datorn till ex skolarbeten....
|
| |