Inlägg #1: Postat: 2007-12-05 16:30:00
|
robbe74 |
Får jag då skriva kommentar utan att her Butt lämnar oss? Att inte svara på kritik är ett tydligt teckan på hybis. Det är upp till var och en att kritisera. Att hon kallade Marie Picasso Adhd var ett lågvattenmärke. Sen Billy har du helt "ballat" ur sista tiden!
|
|
Inlägg #2: Postat: 2007-12-05 16:50:00
|
robbe74 |
Om du är så insatt och kunnig Billy säg mig då hur stor Amanda kommer bli. I mina ögon kommer hon bli halvstor i Sverige göra 2-3 skivor sen bli bortglömd. Sen min svenska är perfekt i tal inte felfri i skrift!
|
|
Inlägg #3: Postat: 2007-12-05 16:52:00
|
Leif-Arne |
Om en skribent använder ett urgammalt knep för att nå uppmärksamhet, provokation, så kanske man når sitt syfte, uppmärksamhet, men riskerar att den provokation som först lockade till läsning helt överskuggar själva kärnbudskapet.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2007-12-05 17:09:00
|
El Guatusi |
Billy: Jag har själv alltid försvarat dig när en viss flockmentalitet gått amok och jag tycker det är bedrövligt att vecka efter vecka se dessa rena trakasserirubriker riktade mot dig. Men om vi ska försöka se saker o ting i ett lite bredare perspektiv. Kränkande förmuleringar är nu så vanliga - i alla sammanhang - att vi inte längre reflekterar över det.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2007-12-05 17:32:00
|
Jocke S |
Jag tänker inte skärpa mig för din skull BB. Dessutom har jag inte läst artikeln så jag behöver det inte av den anledningen. Du håller väldigt ojämn kvalite, inte minst i kommentarer. Skall läsa senare, kanske, titeln lockar inte direkt....
|
|
Inlägg #6: Postat: 2007-12-05 17:51:00
|
Petter Hedberg |
"JAG JOBBAR FAKTISKT MED MUSIK"
Cim skall int eb om ursäkt för att hon kallar Marie för ADHD-unge, ni skall be om ursäkt för att ni inte håller med henne.
Herre min skapar. Mycket skall man läsa i sina dagar.
Vad var det du jobbade med igen Billy, påminn oss igen.
|
|
Inlägg #7: Postat: 2007-12-05 17:56:00
|
Petter Hedberg |
Minns ni när Göran Persson öppet funderade på att lämna partiet, och till sin förvåning upptäkte att folk inte brydde sig, för de stödde honom ändå inte.
Jag får lite den känslan. Vill du lämna så gör det BB. Beröm du Cim, det står dig fritt. Förvänta dig bara inte att vi andra skall hålla med, eller gå ut i något demonstrationståg där vi kräver att du skall stanna. Vill du gå så gå.
|
|
Inlägg #8: Postat: 2007-12-05 18:14:00
|
CMO |
|
|
Inlägg #9: Postat: 2007-12-06 16:19:00
|
Rogntudju |
Cin har redan bland sina egna kommentarer under sin artikel förklarat vad hon menade med ADHD. Hon skrev nämligen "kanske hon har ADHD, då hade jag rätt i alla fall". Alltså: ingen metafor.
|
|
Inlägg #10: Postat: 2007-12-06 16:31:00
|
Rogntudju |
Det är lite lustigt. Ett par artikelförfattare skriver på sourze.se i syfte att kritisera/recensera artister och de gör det genom att förlöjliga artister på mobbingnivå och glorifierar användande av neurologiska termer i sina beskrivningar av specifika hatobjekt.
|
|
Inlägg #11: Postat: 2007-12-07 11:23:00
|
JEM |
robbe74 tycks också lida av "hybis" då han tidigare tagit sig friheten att anklaga mig för att vara mytoman. Mig veterligen har han inte presterat något vettigt på Sourze själv.
|
|
Inlägg #12: Postat: 2007-12-07 13:05:00
|
ChristofferP |
Håller med dig om det mesta i artikeln, dock var det en sak jag reagerade på - vad du skrev om kommentarerna! Just kommentarsfunktionen tycker jag faktiskt är det viktigaste på sourze, utan denna skulle det vara en livlös site i mängden och jag tycker det är speciellt viktigt att skribenterna själva kommenterar.
|
|
Inlägg #13: Postat: 2007-12-09 22:40:00
|
AlfVerner |
Utan att ägna artikeln en sekund, utan bara ingressen...är det ett hot eller ett löfte? Från Sourze inledande kvalitetsnivå står man nu i ett läge där Rosing är ledarskribent och debatten handlar om intern förorättning...
|
|
Inlägg #14: Postat: 2007-12-11 19:27:00
|
johnnyreb77 |
Vill ge en eloge till Butt för att han
berättar om att det sker ett arbete
som inte syns på löpsedlarna i tidningarna, arbetet på vårdhemmet
och andra ställen syns ofta inte i tidningarna det heller, nåt som Folk på Sourze har mycket svårt att lära sig. Jag städar, det är ett jobb som
märks först när jag blir sjuk eller
har semester. ;-
|
|
Inlägg #15: Postat: 2007-12-17 13:59:00
|
pros |
Kan väl hålla med BB när det gäller denna artikel av CE.
Däremot så tycker jag att CE är otroligt arrogant, oförskämd och trångsynt i sitt bemötande av kritiker till hennes artiklar.
Eftersom hon fortsätter att skriva så klarar väl hon av denna kritik, antar jag.
|
|
Inlägg #16: Postat: 2007-12-23 21:24:00
|
loukelly |
hahahaha vem fan vill ha kvar dig?!?!
|
|