|
Inlägg #1: Postat: 2007-12-04 18:29:00
|
|
Karin Holmberg |
TACK! Jag tar alltid åt mig när ni hyllar era skribenter. :-D
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2007-12-04 18:32:00
|
|
Karin Holmberg |
Nu satte jag också en femma, så jag kunde fjäska in mig. :-D :-D Ha, ha!
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2007-12-04 18:34:00
|
|
Karin Holmberg |
Men ni menar alltså, om vi andra sätter igång vår kreativitet och hjärnor och komponerar lite mer artiklar, så kommer de att konkurrera ut de meningslösa artiklarna?
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2007-12-04 22:44:00
|
|
Pia K |
Bra och upplysande artikel från redaktionen! Tack!
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2007-12-05 02:07:00
|
|
Daniel Wijk |
Sourze är en mycket bra idé och den förvaltas väl. Att en del artiklar kan vara väl polemiserande eller smått knasiga ur många eller fås ögon visar på att tidningen är levande och accepterar olika ståndpunkter i frågor även om frågan i sig kan anses vara kontroversiell. Detta är livsviktigt för en tidning med en idé som Sourze!
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2007-12-05 10:41:00
|
|
Inger Olsson |
Jag ska inte klaga i a f: Sourze red. har alltid varit öppna för förslag/idéer.
Det är ju inte meningen att "Sourze" ska bli enbart ett skönlitt. forum, men det kan i efterhand konstateras att det drog mycket läsare tidigare. Därav nostalgitrippen ;-
Tror heller inte det spelar så stor roll att s k kändisar skriver. Däremot om dens artikel innehåller för många stavfel o s v då vill jag inte läsa något av den mer. Tror inte att jag är ensam om det?
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2007-12-05 14:19:00
|
|
El Guatusi |
Sourze var helt klart bättre för något år sedan, då Roger Lord och Anna Veeder skrev som flitigast. Ibland är det verkligen sorgligt att se rubrikerna:
Bert Karlsson och Billy Butt tänker med kuken, Släng dig i väggen, Idol 2007 - Marie en unge med ADHD... Då undrar man om Sourze försöker tävla med tabloiderna i fördumning.
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2007-12-05 16:32:00
|
|
robbe74 |
Väldigt få här skriver något som får en att bry sig. Mycket är bara tragiska reflektioner över deras egna tillkortakommanden. Eller en massa gnäll över livet i allmänhet.
|
| |