Vill du ha en trogen partner?

Den här tråden diskuterar artikeln Vill du ha en trogen partner?.
Inlägg #1: Postat: 2001-09-27 10:43:00
Chrille
Håller med om att sexfixeringen var otrolig i den omtalade artikeln, MEN ... uttrycket om de prostituerade är ju klockrent om du kollar hur han använde det. Sex ska alltid vara kärlek och inte förhandlingsvara. Typ "vi kör lite hankypanky om vi slipper tjötet om släktkalaset sen".. Alla har glömt kärleken i dagsläget.
Inlägg #2: Postat: 2001-09-27 10:53:00
Jörgen G
Ja, och Aftonbladet har ju aldrig vinklat någon artikel? För att få någon eller något som de inte gillar att framstå i dålig dager, eller? Jag känner inte till den här mannen eller hans kurser, men att döma någon på en artikel i AB känns lite ... förhastat?
Inlägg #3: Postat: 2001-09-27 11:00:00
Jörgen G
Men jag håller med om att en del låter skumt. T ex den som vill mindre måste börja vilja mer, men inte mot sin övertygelse. Hurdå??
Inlägg #4: Postat: 2001-09-28 06:54:00
Daniel Jonsson
Jaha, så du tycker så. Om jag ska vara helt uppriktig, och det ska jag, så tycker jag att det här var blaj-blaj. Varför? Jo, det här är en vinkling på en vinkling. Först har Aftonbladet vridit lite, sen vred du lite till så att det passade dig. Såsom jag tolkar artikeln handlar hans teorier om att ge och ta, såväl i sängkammaren som utanför. Ser själv inget större fel i det. forts...
Laddar...