Inlägg #1: Postat: 2007-12-01 22:20:00
|
AlfVerner |
Jag ser inga som helst personliga skäl i att sätta den ene framför den andre,men lika självklart som Amanda är en tonårsidol, så hör Picasso hemma i dansbandsmiljö. Dark horse är Andreas, hans röst till skillnad från Picassos är internationellt gångbar. Samtidigt som jag skriver detta, kan jag också erkänna att Picassos ansikte är skapat av Gud när han var på sitt bästa humör. Jag har absolut inget emot Picasso och det har inte heller Butterkakan.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2007-12-01 23:52:00
|
CMO |
Elisabet Pia Isaksson och Sourze red, varför ska alla sourzeläsare ta del av ditt illa skrivna personliga brev till herr Butt?
|
|
Inlägg #3: Postat: 2007-12-02 00:58:00
|
Billy Butt |
Släng dig i väggen själv Elisabet Pia Isaksson. För det första så har jag aldrig klagat över Marie Picassos vikt. Tvärtom har jag framhävt att det inte gör ett dugg om hon är några kilon för mycket. Jag har bara skrivit det som du - och svenska folket kommer att upptäcka snart - även om hon vinner... ska jag upprepa det? Jag har ingenting emot Marie Picasso -Men hon är INTE någon popstjärna och hon kommer aldrig att bli det. Svälj nu detta istället för att skriva en massa trams.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2007-12-02 09:05:00
|
Elisabet |
Det var inget personligt brev- det var bara ett inlägg i samma anda som B.B. själv skriver!
|
|
Inlägg #5: Postat: 2007-12-02 13:57:00
|
El Guatusi |
Billy Butt har nu inom en kort period fått veta att han tänker med kuken och uppmaningen att slägga sig i väggen. Vad härnäst? Någon som kan komma på någon ny "fyndig" formulering. Och är det verkligen meningen att Sourze ska vara ett mobbingforum?
|
|