Jag är torsk på Tallinn!

Den här tråden diskuterar artikeln Jag är torsk på Tallinn!.
Inlägg #1: Postat: 2008-09-18 02:46:00
kosmopolit
hah de här var ju som en exakt kopia från beskrivningarna i silja tallinks medlemstidningar för att försöka få människor att åka mer.
jag kan ju ta min recension av tallink och kopiera den här
tallink är totalskit. riktigt DÅLIG SERVICE. personalen som är estnisk är oftast sura för dom har en mentalitet som troligtvis härstammar från rysslands tiden. och så jobbar dom väldigt långa arbetspass 1vecka i rad vilket är ansträngande dessutom får dom väldigt dålig lön jämfört mot priserna ombord vilket är skit orättvist och redan där protesterar jag.

Priserna ombord är som sagt skyhöga och det är inte samma drag som på en vikingbåt. dessutom är enkelresor grisdyra så de e bättre å ta flygetsynd bara att flyget skitar ner naturen så mycket

finns inte ens flipperspel å riktiga arkadspel ombord på vissa båtar.

nä tallink är riktiga "kapitalister" som inte bryr sig om varken personal eller passagerare.
Inlägg #2: Postat: 2008-09-18 02:47:00
kosmopolit
serviceandan från esterna är lika med noll allt ska vara 100 efter regelboken som i ryssland.

och jag fick plats i en hytt där det fan inte gick att sova för det stank av rök gick snällt till receptionen för att påtala detta på ett trevligt sätt. hon som var chef var riktigt otrevlig och sa att det inte gick att byta om jag inte betalar extra och anklagade mig för att vilja ha en egen hytt. jag sa att hon gärna får komma och lukta på hytten men nej. totalbetyg 0 egentligen men för å va snäll en etta.
Laddar...