|
Inlägg #1: Postat: 2007-10-23 11:17:00
|
|
Biff |
Det finns killar med dålig kvinnosyn och det finns tjejer som vill umgås med killar som har dålig kvinnosyn.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2007-10-23 15:34:00
|
|
Billy Butt |
Ett "nej" är alltid ett "nej" och kan aldrig betyder "Ja", men ett "nej" kan omvändas till ett "Ja" under kvällens lopp. Hon kan säga nej - han kan sätta på charmen och.. en timme senare kan hon ändra sig... känner ni igen er tjejer? och ni också killar?
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2007-10-25 07:17:00
|
|
Michael Lundahl |
Eh... artikeln sedd som just en artikel verkar lite lätt förvirrad och undrar så smått var den är på väg någonstans. Vad gäller frågan om Ja och Nej... seriösa BDSM-människor löser problematiken med så kallade "Safeword"... stopp-ord. Man kommer överens om i förväg vad som motsvarar "Nej, jag vill inte längre". Typiska safeword är exempelvis rött/gult/grönt. Grönt Allt är bra med mig, fortsätt... gul vi är på väg i en riktning jag inte vill... rött nödbroms, tvärstopp, allt slutar NU!
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2008-01-06 11:06:00
|
|
missen |
Jag kan säga att när man är i en sådan situation så är överlevande det ända tråd man har. Man gör vad som helst för att överleva och inte bli skadad mer än vad man har blivit. Det är bevisat att de som aldrig har själva utsatts för våldtäkt har ingen förståelse för vad det innebär....
|
| |