|
Inlägg #1: Postat: 2007-09-22 13:49:00
|
|
Inger-Sofia |
Mmmm,helt makalöst.Du är en baddare,på att lägga fram, det utklurade i *klar-text.Frågan vi bör ställa oss, OFTA, är.Vad vill vi lämna efter oss, i våra fotspår??k.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2007-09-22 19:41:00
|
|
Sunny |
Viktiga saker du tar upp. Själv har jag för länge sedan givit upp hoppet om en global överlevnad av människan. O kanske det är lika bra?
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2007-09-22 20:07:00
|
|
Joakim Steneberg |
Uno. Jag har stött dina artiklar. Du aldrig mina inte heller invändningar men frågan är, vilka problem skall vi prioritera och gör? Millimeterrättvisa mellan kön som delar säng, klasskamp i lyxproletärers ledband, fanclubar för tjafsande människor på sourze?
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2007-09-24 08:38:00
|
|
Uno Hansson |
Även Birger Schlaug är inne på att vi för miljöns skull bör vara restriktiva med att betala människor för att "flytta på saker" hit och dit, fram och tillbaka och tvärs över kontinenter helt i onödan, än om själva användarna beställde direkt från underleverantörernas maskinella enheter, angav adressen och deponerade betalningen utan att blanda in människors sysselsättningsproblem. Länk: schlaug.blogspot.com
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2007-09-24 09:35:00
|
|
Janne B |
SJ/Banverket står nära kolapps på grun dv bristande underhåll besättarde SVT:s nyhetssändningar i går. Bron över Motala Ström är så usel att godståg bara får köra i 10 km fart, persontåg ngt fortare. Pajar bron finns inget alternativ. Det blir trafikinfarkt i ett stort område
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2007-09-25 15:46:00
|
|
Elvy |
Det vore bra för allas vår miljö, och för dom flestas ekonomi, om det omkring oss också fanns några butiker, där det bara såldes varor som har varit bäst i test, och som har funnits i handeln under minst 15 år.
|
| |