|
Inlägg #1: Postat: 2007-09-05 06:41:00
|
|
Billy Butt |
Jösses Cim.... tjejen var INTE från Västindien.... det är din dåliga geografikunskap... hon var ifrån MAGAGASKAR... vilket är en stor ö flera ggr större än Skandinavien. Den ligger öster om södra Afrika. Nu har du lärt dig någonting nytt i dag. Lycka till.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2007-09-05 07:50:00
|
|
Billy Butt |
Förlåt .. det ska vara MADAGASKAR... Mina fingrar halkade på tangentbordet... alltså MaDagaskar med ett "D" i mitte
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2007-09-05 08:47:00
|
|
Peter Z |
Nej, nu har jag kollat. Tjejen från Madagaskar var den första tjejen som misstolkade Carolas Främling. Gathania däremot hade ett namn från Västindien, tvingade Daniel att blunda och fick sjunga två gånger. Fel av Billy Butt alltså.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2007-09-05 08:47:00
|
|
CimEfraimsson |
När hon stod framför juryn och dom frågade: Vart är du ifrån? Så svarade hon: Västindien. Din dumma tomte. Låt mig vara, skaffa nån annan att hacka på. Och ha rätt när du väl kritiserar.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2007-09-05 16:53:00
|
|
Leif-Arne |
Att begäret efter bekräftlse och uppmärksamhet är så starkt. Även om jag i likhet med andra skribenter bl.a. drivs av samma behov av uppmärksamhet och bekräftelse så undrar jag om det finns någon yttre gräns för hur mycket förnedring mäniskor är beredda accepteras för sina minuter av medial uppmärksamhet. Ja du, doktor Glas.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2007-09-11 13:07:00
|
|
robbe74 |
Tur att nån älskar denna falska tillgjorda mediahora!
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2007-09-13 09:58:00
|
|
Rogntudju |
Så du menar verkligen på fullt allvar att det folket behöver är Gynning? Jag tycker förvisso att en och annan av Gynnings krönikor är riktigt roliga, vilket beror på, ifall någon inte insett det, att hon är fena på att ironisera sig själv och "bimbo"-mentaliteten. Men att folket i allmänhet skulle BEHÖVA henne... Jag tillåter mig småle.
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2007-09-29 15:00:00
|
|
kevbea |
Usch nej! Jag är nyfiken på hur TV4 skapa en ny talang, men efter 3 minuter med CGs röst och stil så byte jag kanal. Hon är burdus och har ingen stil. en tjej som gör sig själv känd genom att visa muffen på tv för att vinna en mille har ingen klass.
|
| |