Inlägg #61: Postat: 2007-08-31 09:19:00
|
Billy Butt |
Men Cim det värsta av allt var att du ljög om att du hade sekretessbelagda handlingar, men du räknade inte med att du skulle bli ertappat i lögnen. End of discussion!
|
|
Inlägg #62: Postat: 2007-08-31 10:40:00
|
CimEfraimsson |
Ertappad genom att du skriver en artikel där du inte tror på mig? Jag kan inte diskutera det där mer, helt enkelt. Kan inte sätta mina kollegor i skiten, då får jag sparken. Och det har jag inte råd med, jag har hyra att betala. Nu orkar jag inte med dig mer, vi kommer ändå aldrig någonstans.
|
|
Inlägg #63: Postat: 2007-08-31 12:14:00
|
Billy Butt |
Vi har faktiskt kommit så långt som att Sourzeläsarna fattat att du hittade på det där om sekretess handlingar. Face it Cim. det är ingen som tror på dig om den saken. Det var en dålig lögn. Resultatet av debatten hoppas jag blir att du aldrig gör om samma misstag.
|
|
Inlägg #64: Postat: 2007-08-31 13:22:00
|
CimEfraimsson |
Kan inte avslöja min källa, som sagt i andra trådar. Folk får gärna tro att jag hittar på, vad folk tror är ofast väldigt svårt att ändra på och inget jag strävar efter.
|
|
Inlägg #65: Postat: 2007-08-31 13:43:00
|
Mayito |
Men ditt "fantastiska bevis" handlade ju om fall 2. Uppenbarligen är din källa rätt så värdelös eftersom polisen inte hittade en enda sak som talade emot 21-åringen. Han hade ju inte ens haft sex med henne - vilket polisen utrett sig fram till. Detta är ytterst allvarligt. Hur menar du då att han skulle vara skyldig? Han genomförde en telepatisk våldtäkt?
|
|
Inlägg #66: Postat: 2007-08-31 15:20:00
|
CimEfraimsson |
Mitt fantastiska bevis rör främst fall 1, men nu också även fall 2.
|
|
Inlägg #67: Postat: 2007-08-31 15:50:00
|
Mayito |
Ok, baby, shoot! Jag vill höra det. När ditt "fantastiska bevis" övertygat mig ska jag be dig om ursäkt. Fram med det nu, då.
|
|
Inlägg #68: Postat: 2007-08-31 17:22:00
|
CimEfraimsson |
Åter igen, jag kan inte avslöja min källa. Och tänker inte debattera med varken dig eller BB innan ni har respekt för mig som person.
|
|
Inlägg #69: Postat: 2007-08-31 17:28:00
|
Nähädu |
Att en person anställd av ett medieföretag inte avslöjar sina källor är så självklart att till och med Mayito borde veta det.
|
|
Inlägg #70: Postat: 2007-08-31 23:45:00
|
Sunny |
58 Cim: när BB använder sådana ord som helt uppenbart syftar till att förminska dig lilla gumman så kom ihåg ttt detta bara faller tillbaka på honom själv.Bara gubbar använde i dag detta språk.
|
|
Inlägg #71: Postat: 2007-09-01 08:01:00
|
Billy Butt |
Så fel du har Sunny... begreppet "lilla gumman" lärde jag mig redan io början på 70 talet. Det sa man till nån man tycker om eller nån man anser är snäll eller oxå någon man vill vara snäll mot. Det är de halvkokta feministerna i Sverige som gjort begreppet till förnedrande. Jag menar INTE det på ett förnedrande sätt. NU VET NI DET!
|
|
Inlägg #72: Postat: 2007-09-01 08:03:00
|
Billy Butt |
Svar 64: Cim... det verkar som om du vill leka journalist. Men du är inte journalist och det där om din "källa" är en ren påhitt. Sluta leka undersöknings journalist. Lär dig att man ska skriva sanningen - då kan du bli journalist!!
|
|
Inlägg #73: Postat: 2007-09-01 08:49:00
|
Janne B |
Kanske Sunny sover just nu så jag skriver några ord eftersom jag tycker om Billy Butt på många sätt. / För mig har "Lilla gumman" alltid varit ett nedlåtande uttryck liksom "tösen" om en myndig kvinna. Kanske var uttrycken acceptabla på 1970-talet men inte nu. Må alla ha en god dag.
|
|
Inlägg #74: Postat: 2007-09-01 09:06:00
|
CimEfraimsson |
BB, du gör det så jävla svårt att inte börja slå under bältet med dina sanslösa kommentarer. Men om jag hållt mig så här länge tänker ja inte sjunka till din nivå nu. Jag LEKER ingenting, jag är INTE tyst om källan pga Sourze, jag är INTE anställd utav Sourze.
|
|
Inlägg #75: Postat: 2007-09-01 09:06:00
|
CimEfraimsson |
Jag tycker det är fullkomligt tragiskt att debatten ska degraderas till vad den gjort enbart för att jag är en ung tjej, I de här "männens" hjärnor är mitt kön och min ålder lika med att jag absolut inte kan få ta i handlingarna jag fått tag i, det är kutym att kalla mig "baby" och "lilla gumman", jag måste automatiskt identifiera mig med tjejerna i fallen, för de har blivit våldtagna och så också jag, och där finns det liksom inga gråzoner tydligen.
|
|
Inlägg #76: Postat: 2007-09-01 09:13:00
|
CimEfraimsson |
Jag är psykotisk, jag är "besatt" vad gäller våldtäkter, jag tror jag är så "jävla häftig" och ska "tvätta" av mig. Jag är "grundlurad", jag har "misstolkat" begreppet våldtäkt. Det här är inte mobbing, så ser inte jag på det, utav den enkla anledningen att vad två "män" som dessa varav den ena inte ens vågar ställa sig bakom sitt skit med namn säger rinner av mig som vatten.
|
|
Inlägg #77: Postat: 2007-09-01 09:24:00
|
CimEfraimsson |
För visst vet ni alla, sourzeläsare, att jag inte blivit lika illa bemött om jag hade kuk och käpp? Men saken är den, att jag är säker på att Schlyter tagit bort kommentarerna om han inte visste att jag fixade det.
|
|
Inlägg #78: Postat: 2007-09-01 09:24:00
|
CimEfraimsson |
Och med det ska också säas att allt jag skriver här på Sourze står JAG för med eget namn, jag har ingen i ryggen när ja sätter saker på pränt. Det enda ni gör BB, Mayito, och folk som er, det är att sporra mig ännu mer. Er syn på unga kvinnor behöver ändå förändras, eftersom alla inte är lika starka psykiskt som jag, men tiden får väl utvisa om ni LÄR er.
|
|
Inlägg #79: Postat: 2007-09-01 09:36:00
|
Inger Olsson |
Cim: helt rätt, ta inte bort kommentarerna. Man har alltid tiden på sin sida och en "gudomlig" rättvisa därför ondskan straffar alltid sig själv. Och det utan Guds inblandning.
|
|
Inlägg #80: Postat: 2007-09-01 16:08:00
|
Leif-Arne |
Detta m härskartekniker, det BB ger exempel på är 2 sådana tekniker. ! förminskande, dvs användandet av dimunitiver och utryck som l"illa gumma" mm det är lite som att verbalt nedlåtande klappa någon på huvudet. Den andra härskartekniken är "Påförande av skuld" Då BB spekulerar i att Cim i en framtid kommer att göra sig skyldig till falsk tillgivelse gör han just detta.
|
|