Stureplansprofiler släppta

Showing page 1 of 2: 1  2
Inlägg #1: Postat: 2007-08-29 18:03:00
Mayito
Jag tar det igen. Det är SJUKT att driva kampanj som Cim Efraimsson gjort och ta gärna åt dig här du också. Det kan alltså vara så att du och Cim är större svin än vad Stureplanskillarna är. Jag tar det igen: du är med stor sannolikhet inte ett dugg bättre människa. Med den info jag har ser jag dig som ett störra svin än 21-åringen.
Inlägg #2: Postat: 2007-08-29 18:06:00
Mayito
Alltså, Angus och Cim. Tid till självkritik. Andas in, mannen. Du har gjort bort dig och jag ska förklara för dig här vad du sysslat med. Jag varnade Cim redan på ett väldigt tidigt stadium att detta fall kan slå tillbaka mot henne själv. Vad ska Cim göra nu? Hon har tveklöst begått en olaglig handling. Hon hävdade att Stureplanskillen våldtog igen. Oavsett sanningshalt är detta fel. Nu visar det sig att Cim med största sannolikhet har också fel i sak.
Inlägg #3: Postat: 2007-08-29 18:09:00
Mayito
Stureplanskillen har tydligen inte våldtagit igen. Ouch! Jag ska nu inte vältra mig i "vad-var-det-jag-sa"-grejer. Jag behöver inte det. Jag känner mig tillräcklig som människa ändå. Men hur är det med er, Angus och Cim? Svina mot en kille som ligger ner med hela rättssystemets kraft emot sig och till detta ska läggas en sjuk pöbel upphetsad av medierna. Det - mina kära vänner - föraktar jag er för.
Inlägg #4: Postat: 2007-08-29 18:12:00
Mayito
Jag har i jämförelse fortfarande inte sett någon info som får mig att känna samma sak inför 21-åringen. Men Gud, hur är detta möjligt? Tja, jag är väldigt duktig på sexmål och jag bedömer inte någon info i vare sig det första eller det andra fallet som försvårande för honom. Va? Jo, jag är helt allvarlig. Angus och Cim, ni har blivit totalblåsta av medierna. Jo, Angus. Jag bedömer att cirka 95 procent av infon i medierna varit direkt felaktig. Så, dags att omvärdera din världsbild, mannen.
Inlägg #5: Postat: 2007-08-29 18:15:00
Mayito
Det som stått i medierna har varit totalt fel. Det visste jag bara av att läsa artiklarna. Tack vare min erfarenhet vet jag ungefär vad som stämmer och inte stämmer. Jag dömde ut detta andra fall direkt. Häpp! Jo, det var fullständigt uppenbart för mig att denna tjej inte på något sätt blivit våldtagen redan från sekund 1 och för varje ny info stärktes min övertygelse. Nu när provsvaren från de tekniska och medicinska undersökningarna kommit är jag om möjligt nästan religiös i min uppfattning.
Inlägg #6: Postat: 2007-08-29 18:16:00
Mayito
Hur är detta nu möjligt att du och jag - mannen - kan ha så skilda uppfattningar om något som borde bygga på fakta? Jo, tid till självkritik var det. För många år sedan hade jag din position. Sedan dess har jag metodiskt lärt av mina misstag och här är jag nu. Självklart blev tjej nummer 2 inte våldtagen på något sätt. Jag tar det igen, mannen. Självklart. Inte. Våldtagen.
Inlägg #7: Postat: 2007-08-29 18:18:00
Mayito
Nu så. Påverkar detta fall 1? Ja. Nej. Kanske. Är det korrekta svaret. Nyanser, känsla för proportioner är positiva egenskaper hos en debattör tycker jag så därför blir mitt svar så. Jag VET nämligen ännu inte. Men notera mannen: svaret KAN alltså vara JA. Ouch...
Inlägg #8: Postat: 2007-08-29 18:22:00
Mayito
Om vi återgår nu till fall 1 där vi alla känner till de flesta omständigheter jag vet iofs mer än dig och Cim men den info som finns räcker. Tjej 1 blev aldrig våldtagen. 21-åringen har följaktligen inte våldtagit henne. Nu så, Angus och Cim, detta är väldigt tydligt. Felet ligger alltså inte hos 21-åringen. Det ligger heller inte i Stureplanskulturen, Billy Butt, Mayito eller whoever talar emot er tes. Felet ligger hos Cim, Angus, Tjej 2 och Tjej 1.
Inlägg #9: Postat: 2007-08-29 18:25:00
Mayito
Tjej 1 känner jag ärligt talat inte mycket respekt för. Jag har gått igenom hur hon handlat hela vägen och hennes beteende får mig att må illa. Det handlar inte ett piss om hennes sexuella eller monetära beteende utan om hur hon uppfört sig som människa. Kräkaktigt och egotrippat. Big surprise, mannen, med tanke på att det är brud som härjar på Stureplan fördomar du vet. Alltså, svår info att ta sig till här: Tjej 1 är den stora boven i dramat. Inte 21-åringen och hans polare.
Inlägg #10: Postat: 2007-08-29 18:28:00
Mayito
Tjej 2 har jag också åsikter om. De är dock inte lika kategoriskt avrättande som i fallet med Tjej 1. Denna tjej hamnade nämligen i ett mycket svårt läge utan att riktigt kunna styra över händelserna och hon hamnade i ett läge där hon fick svårigheter av skilda slag. Hon har inte direkt agerat elakt och egocentriskt som Tjej 1 utan mer varit svag som person i en pressad situation och då pratar jag INTE om natten med killarna. Denna tjej kan bli min vän om hon backar hela vägen.
Inlägg #11: Postat: 2007-08-29 18:29:00
angus
Jag har faktiskt aldrig ansett att Billy Butt varit skyldig, men behållt detta för mig själv. Eftersom du nu drar upp det känner jag mig tvungen att klargöra detta.
Inlägg #12: Postat: 2007-08-29 18:31:00
Mayito
Och så har vi då Angus och Cim - Nya Radarparet. Tja, ni är i gott sällskap med den övriga pöbeln men tro inte att ni kommer undan Mayitos Hämnd för det. Jag tycker riktigt illa om ert handlande. Riktigt jävla illa. Jag tycker till och med mer illa om ert handlade än vad jag tycker om en våldtäktsmans. Låt mig understryka att jag gärna ser ytterst allvarligt på våldtäkter. Ert beteende stör mig alltså mer.
Inlägg #13: Postat: 2007-08-29 18:35:00
Mayito
Det ni har gjort är att vara de personer som står runt en mobbare och hans offer och - skrattar - och - hejar på - och - jublar - och... Hajar ni? Jag tycker oerhört illa om mobbare men det är pöbeln runt omkring som med sitt beteende stöder det pågående övergreppet som jag från djupet av mitt hjärta föraktar. Denna typ av människor har lång väg att vandra och det är vid denna punkt ni befinner er vid nu, Angus och Cim.
Inlägg #14: Postat: 2007-08-29 18:36:00
angus
Ja du sa att du nästan var religiös och det låter faktiskt som om du har en gud, han heter Mayito. Du talar också ganska hotfullt om hämnd och det sänker dig till en nivå da jag står högre i rang som svin.
Inlägg #15: Postat: 2007-08-29 18:39:00
Mayito
Låt mig uttrycka det enkelt: Ni har fel.
Inlägg #16: Postat: 2007-08-29 18:41:00
Mayito
Tips: Erkänn. Gör avbön. Be 21-åringen om ursäkt. Lär av era misstag. Sedan kan vi ta en fika.
Inlägg #17: Postat: 2007-08-29 18:42:00
Mayito
Tills dess är ni sämre människor än 21-åringen. Glöm aldrig det.
Inlägg #18: Postat: 2007-08-29 18:42:00
angus
Du har med dessa inlägg precis visat det jag försöker peka på, man tar till sig, blir vansinnig "som synes" vräker ur sig, varvar ner och står sedan undrande om vad som är rätt.
Inlägg #19: Postat: 2007-08-29 18:48:00
Mayito
Ja, men skillnaden mellan dig och mig är att jag attackerar 1 Angus - vuxen man på fri fot och kan skriva på Sourze och därmed försvara sig, 2 Cim Efraimsson - vuxen kvinna i exakt samma läge. För övrigt ligger min puls på 52 så jag är fullständigt cool utan några som helst hjälpmedel. Jag är inte upphetsad. Min skrivstil är intensiv och drabbande så det är det du läser in.
Inlägg #20: Postat: 2007-08-29 18:49:00
Mayito
Jag märker att du behöver tid att kommentera min kritik mot dig och Cim i sak. Ta dig tid och återkom med något vettigt. Jag har inte bråttom.
Showing page 1 of 2: 1  2
Laddar...