Stureplansprofiler släppta

Showing page 2 of 2: 1  2
Inlägg #21: Postat: 2007-08-29 18:57:00
angus
Det är inte din s k kritik som kräver tid utan det runt omkring mig som kallas ett liv, samtidigt undrar jag varför du jämför dig med stureplanskulturen och Billy Butt, samt varför i all världen tjej 2 skulle vilja vara vän med dig, med andra ord vem du är, eller tror att du är.
Inlägg #22: Postat: 2007-08-29 19:04:00
Mayito
Men allt detta - käre Angus - måste väl vara rätt så skitsamma när du svinat som den värsta gris mot en försvarslös kille. Jag menar, hallå? Vem fan bryr sig om vilken självbild jag har? Är inte det viktiga i hela den är diskussion ditt och Cims agerande? Alltså, inte vilka ni är - utan vad ni gjort? Vad har ni gjort Angus och Cim, för helvete?
Inlägg #23: Postat: 2007-08-29 19:10:00
angus
Nej, jag måste nog anse att det inte på något sätt varken för andra läsare eller för mig blir något givande utbyte oss emellan som kunde berikat, att jämföras med djur "faktiskt ganska trevliga djur" och pajkastning har jag inte riktigt tid med, I rest my case.
Inlägg #24: Postat: 2007-08-29 20:22:00
Mayito
Trevligt att du flyr när det börjar blåsa - kring dig. Snyggt, mannen. Kom plötsligt på att Cim Efraimsson hade någon superduperhemlig sekretessbelagd info om fall 2 som hon skröt om i en kommentar till Billy Butts artikel. Då så, Cim. Fram med bevisen nu då, gumman.
Inlägg #25: Postat: 2007-08-30 08:44:00
CimEfraimsson
Mayito, måste du vara så jävla mansgrisig? Vem fan är du egentligen? Någon som inte ens kan stå för det han skriver med sitt namn vet jag inte hur man ska kunna förhålla sig till när det gäller seriositet på kommentarer. Beslutet är skandal, skandalöst. Nu vrider jag allt hopp mot hovrätten gällande det första fallet - det här får inte fortgå. Jag står för vad jag skrivit, vilket är mer än vad du kan säga.
Inlägg #26: Postat: 2007-08-30 08:45:00
CimEfraimsson
Och försök inte få det till att jag och Angus gemensamt ingått någon sorts hatkampanj mot stureplansprofilerna - Min artikel är min och ingen annans, och jag talar för mig själv när jag kommenterar.
Inlägg #27: Postat: 2007-08-30 09:45:00
Mayito
Alltså, Cim. Sourze ledning vet vem jag är. De respekterar min anonymitet. Inte en enda gång har de tagit bort någon kommentar jag skrivit. Troligtvis beror detta på att jag uteslutande slaktar folks ARGUMENT och HANDLINGAR och aldrig går till personangrepp. Exakt på samma sätt förhåller det sig här. Det skapar noll respekt hos mig att du inte kan erkänna att du gjorde fel och dessutom låg fel.
Inlägg #28: Postat: 2007-08-30 09:50:00
Mayito
Istället för ett backa ett par meter så fortsätter du att hävda att tjejen blivit våldtagen. Detta, kära Cim, gör dig mänsklig. Men också oproffsig. Du har en del kvar att lära och ser du till Angus, Janne B och andra så inser du att det inte handlar om kön eller ålder utan om ödmjukhet. Ödmjukhet jobbigt! i kombination med adekvat utbildning och erfarenhet är sådant som brukar funka bra i yrkeslivet. Därför förlitar jag mig mer på jurister än på upphetsade amatörer i en pöbel.
Inlägg #29: Postat: 2007-08-30 11:21:00
CimEfraimsson
Så att kalla någon svin är inte ett personligt påhopp? Det var fan vad du var korkad. Se där, ett till exempel på personangrepp. Det rör mig inte i ryggen om Schlyter vet vem du är. Jag respekterar att du vill vara anonym, men du lurar dig själv om du tror att du då blir tagen på allvar.
Inlägg #30: Postat: 2007-08-30 15:53:00
Janne B
Jag satt i många år som socialarbetare och skulle utreda händelser. Jag försökte hela tiden ha några ledord i skallen vid mitt frågande, undersökande. NÄR, VAR, HUR och VARFÖR. Samt vad hände timmarna före och efter. // När man läser tidningar får man sällan svar på sådana frågor. Läsaren har inte en chans att ställa kompletterande frågor.Läsaren är i denna mening maktlös och bör därför inte ta ställning i ett brottsmål. Men även jag felar i detta avseende. När ska jag bli klok?
Inlägg #31: Postat: 2007-08-30 16:04:00
Mayito
Aha! Janne B, luktar inte det där självkritik lång väg? Underbart. Välkommen in i matchen, mannen. Det du skriver om hur man ska bedöma ett händelseförlopp är EXAKT det jag menar. Det är EXAKT så alla utredare som kan sitt jobb gör. Och det är när jag gör detta som Tjej 1 sänks osis, baby - ingen upprättelse att hämta och Tjej 2 var ju uppenbart ljug från sekund 1 men jag ville av barmhärtighetsskäl inte säga något till er då. Jag väntade tills utredningen var klar...
Inlägg #32: Postat: 2007-08-30 16:08:00
Mayito
Gå tillbaka till Cims artikel så ser ni att jag inte påstod något förutom att det KAN vara så att Fall 2 talar emot killen och att det KAN vara så att det talar för honom och att det KAN vara så att det inte ändrar något. Nu visste jag iofs redan på ett tidigt stadium att Fall 2 var en pinsam bluff och att detta kan hjälpa 21-åringen även i det första fallet men jag lyckades hålla mig tills åtalet lades ner. Det var fan i mig inte lätt men jag härdade ut.
Inlägg #33: Postat: 2007-08-30 16:11:00
Mayito
Hur lyckades jag då sia på det där ruggiga sättet om framtiden? Tja, inte fan var det magi utan det handlade bara att jag gjorde en sammanställning av NÄR, VAR, HUR och VARFÖR och voilá - återigen en riktigt vidrig anmälan. Fall 2 visar det jag försökt att säga hela tiden. Vissa tjejer suger rövhål och de är fler än vad ni tror.
Inlägg #34: Postat: 2007-08-30 16:16:00
Mayito
Nu så. Ta till er denna information. Om Tjej 2 dags att medge det nu, folks? är en skithög så ökar det väl risken att Tjej 1 också är det? Givetvis inte. Men däremot borde det innebära att ni börjar lyssna lite mer på mina åsikter i detta ämne.
Inlägg #35: Postat: 2007-08-31 09:17:00
CimEfraimsson
Showing page 2 of 2: 1  2
Laddar...