Inlägg #1: Postat: 2007-08-06 16:29:00
|
Nicki |
Större delen av den här artikeln handlar om dig själv och inte om Pride ... :-D
|
|
Inlägg #2: Postat: 2007-08-06 17:36:00
|
Lars Nilsson |
Man måste bli imponerad av Prides höga intellektuella ambitioner med Linda Rosing som prisutdelare och dessutom toppa med att Mona Sahlin glädjestrålande och stolt tog "Knullborgarmärket".
|
|
Inlägg #3: Postat: 2007-08-07 00:31:00
|
AlfVerner |
Absolut en värdig utdelare...en silikonbrud delar ut pris i kampen att normalisera och t o m glorifiera en genetisk variant, vars enda bidrag är en grotesk fixering kring sexualiteten. Jag kan bara rekommendera Liza Minellis "Cabareth", som på ett lysande sätt visar pridefestivalens plats i historien. Vi pratar "förkrigstyskland"...
|
|
Inlägg #4: Postat: 2007-08-07 07:50:00
|
Urban |
Du är transikon Linda - se det som ett mycket gott betyg :-
Här kan du läsa mer om dig själv:
Länk: aftonbladet.se
|
|
Inlägg #5: Postat: 2007-08-08 00:14:00
|
pUs |
Jaha.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2007-08-08 00:40:00
|
Anna Li |
Dagboksanteckningar från en självcentrerad 14-åring? Eller vad är detta? Kanske är det bara språket som fattas, man hoppas ju att det finns mer i en medelålders kvinnas hjärna än så här.
|
|
Inlägg #7: Postat: 2007-08-10 00:14:00
|
en svensk tiger |
Nivån på hela Pridespektaklet står inte bara Linda Rosing för hon har gott sällskap av många inte minst Anders Selins, fd. ordförande för Pride, påhopp på Glenn Hysen när han fredade sig mot sexuella trakasserier på en offentlighetsinrättning.
Hysen var därmed inte en värdig representant att öppningstala för Pridespektaklet
|
|
Inlägg #8: Postat: 2007-08-15 15:48:00
|
Mats TCM |
Jag har läst detta och begrundat! Jag måste krypa till korset och erkänna att jag nog inte har någonting gemensamt med skribenten. I hela mitt liv har jag undvikit situationer där jag själv tvingats stå i centrum. Jag har in i det längsta undvikit situationer där all blickar faller på mig s.a.s. På universitet måste man ibland redovisa uppsatser, PM, laborationer osv och stå inför ett helt auditorium.
|
|
Inlägg #9: Postat: 2007-08-15 15:55:00
|
Mats TCM |
Forts/För att undvika känslan av att alla som ser mig föraktar mig så brukar jag göra en i och för sig självklar sak. Läsa på! Läsa på! Läsa på! Ju mer påläst man är, ju mer kommer auditoriet att fokusera på det jag säger och inte på hur jag är klädd, går, står osv. Jag kan inte föreställa mig att jag är "sexig" när man står och redovisar ett PM om kemi eller biologi. Och något stylat hår har jag då rakt inte!
|
|
Inlägg #10: Postat: 2007-08-15 15:58:00
|
Mats TCM |
Forts/Men på något egendomligt sätt uppskattar jag ändå skribenten! Visst är det positivt att Herren även har givit plats åt LR här på jorden för det hon har talang för. Kanske är det så att allas vår Herre skapade LR just i syftet att hon skulle bli en "kändis" med fokus på glitter och glamour, såpor kändisfester, Stureplan osv. Fantastiskt! Våran Skapares vägnar äro outgrundliga men fantastiska! Jag hoppas LR är lycklig med sitt "jetset" liv.
|
|