|
Inlägg #1: Postat: 2007-07-26 10:49:00
|
|
Tage Sundin |
Man förstår att Sickans erfarenheter av det motsatta könet hittills inte enbart har varit av en positiv karaktär. Trist, Sickan, men leta vidare!
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2007-07-26 14:31:00
|
|
Biff |
Nej vi vill inte växa upp. Vi vill ha kul! :
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2007-07-26 15:57:00
|
|
Mayito |
Alltså, det är för tragiskt att denna attityd sprids också till barn. Mina herrar, ta och googla tjejen.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2007-07-26 22:49:00
|
|
Mysan |
Jepp de flesta vill bara ha en sak.det är så tråkigt att man spyr.desäger att flickvän är en h elt annan sak.men sitt kk eller one night stand får man behandla hur man vill.Egentligen skulle man anmäla dom.De flesta bryr sig inte ett skit om tjejens orgasm.man hör bara ett nu kommer jag och sen somna elelr dra selar ingen roll om det är kl 0700 på morgonen och de inte ska jobba.Hur tänker ni killar?
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2007-07-27 00:08:00
|
|
Khayman |
Det handlar inte om att trampa på tjejerna! Pröva att ta en mogen kille... Om ni går på dom yngre med kraftiga hormoner som sprutar genom öronen så är det klart att ni får en kille som inte kan något om att ge. Men. Om en tjej inte gillar det sex hon får av sin one night stand, dumpa honom och leta vidare, häng inte kvar och var hans pris. Trots allt så är ni ju så dumma att ni finner er i att bli behandlade på ett uselt sätt!
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2007-07-27 06:10:00
|
|
Drule |
Man blir behandlad som man låter sig behandlas, samt så hittar man personer av den karaktär man låter sig hitta.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2007-07-27 16:21:00
|
|
susanna s |
Sök dig till äldre män minst 30. De är oftast betydligt bättre i sängen än ungtuppar
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2007-07-27 22:13:00
|
|
madamehussein |
Killar vill ha sex på första dejten och tjejer är fina i kanten och väntar till tredje. Vem är DU att avgöra vem som har "rätt" inställning, om det nu finns en sådan?
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2007-07-28 17:10:00
|
|
Mysan |
Sex är alldeles för komplicerat.vad kvinnor vill ha är någon som bjuder ut dom på en middag med blommor och allt.vad män vill ha vet jag INTE.
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2007-07-30 20:21:00
|
|
pUs |
Nix, vi kan inte växa upp. Vi är nämligen likadana precis allihop. Och du kommer aldrig förstå dig på någon enda av oss. Du får helt enkelt bli lesbisk, så slipper vi ditt gnäll.
|
| |
|
Inlägg #11: Postat: 2007-07-31 19:07:00
|
|
Rogntudju |
Vilken värld kommer skribenten till denna text? ifrån? "Dummus"?
|
| |
|
Inlägg #12: Postat: 2007-08-01 11:59:00
|
|
Beckisbarnet |
Hej Sickan! Kul att ha Dig skrivande här, men tror Du inte att Du är lite för ung för att skriva här på Sourze? I alla fall är Din skriv-och reflektionsförmåga inte utvecklad ännu. Detta är en nättidning för vuxen debatt tror jag i alla fall och Din artikel passar bättre i en specifik barn-och ungdomstidning. Märkligt att redaktionen släppte igenom detta. Pinsamt för Sourze och inte minst för Sickan själv!
|
| |
|
Inlägg #13: Postat: 2007-08-04 16:35:00
|
|
Mysan |
Jepp många män tror att det bara är in och ut och sprut som gäller.Astråkigt! vart tog känslan samt oralsexet vägen?
|
| |
|
Inlägg #14: Postat: 2007-08-07 19:37:00
|
|
Addeziz |
Fan va man kan dra alla över en kam.
Det finns både tjejer och killar som gör det där, speciellt i tonårsåldern. Och det är det inget fel på. För tonåren handlar väll framförallt om att hitta sig själv och sin smak? Såvidare det gäller äldre män har jag ingen aning. Jag har inte riktigt kommit så långt i livet ännu.
|
| |
|
Inlägg #15: Postat: 2007-08-09 00:20:00
|
|
klasgoran |
Okej, det där var ju verkligen schysst! Du kan väl vara lite mer specifik över att du menar dem som beter sig just på det sättet mot tjejer som inte vill bli behandlade så? Det finns fullt av tjejer som gör sådär också, leker med killarna och får de att tro nåt men så är det bara sex och sen hej då, fast det kanske är som vanligast på fester när tjejerna gör det... Vill bara säga att jag förstår vad du menar, men båda könen gör det...
|
| |
|
Inlägg #16: Postat: 2007-08-22 13:46:00
|
|
emilo |
Det beror inte bara på hur killar beter sig utan även hur tjejer agerar. Har du gått ut vid Stureplan i Stockholm någon gång? Många tjejer vill still 2007 ha en alphahanne som kan ge dom t ex trygghet, status etc. Ok det är kanske extremfall, men i stort handlar det om bekräftelse, hos båda könen i den åldern. Killars rakhet beror mycket på tradition. Sånt vi lär småkillar, att ta för sig t ex. Att dra alla över en kam är tråkigt och leder ingen vart!
|
| |
|
Inlägg #17: Postat: 2009-07-30 12:25:00
|
|
Mansgrisen |
Haha sånt här skriver bara en tjej som antingen inte fått nått på länge eller är militanta feminister.. så SKÄRP TILL DIG.. Klart tjejer är troféer.. har jag 12st i vardagsrummet vann mig två av dom på poker i helgen..
|
| |