Vi kvinnor äcklas av nakna män

Den här tråden diskuterar artikeln Vi kvinnor äcklas av nakna män.
Showing page 2 of 2: 1  2
Inlägg #21: Postat: 2007-07-07 17:43:00
stålis
Eftersom jag är man, så kan jag inte veta, men ditt påstående förefaller otroligt överdrivet. Visst äcklas kvinnor av feta fula "gubbar", säkert, och det är helt okej. "Gubbar" och även kvinnor har ingen rätt att vara fula och feta!
Och givetvis är det okej att män äcklas av fula, feta kvinnor. Speciellt maskulina sådana. Men ser man till hur kvinnor i allmänhet reagerar på snygga, maskulina, storkukade män. så inser de flesta att du har fel.
Inlägg #22: Postat: 2007-07-08 21:21:00
CimEfraimsson
Varför kvinnor tenderar att inte kommentera såna här artiklar? Det är helt enkelt för dumt. Det är för korkat. Jag försökte komma på något konstruktivt, något med substans överhuvudtaget, men eftersom artikeln är så fatalt innehållslös på de sakerna jag precis nämnde så går det liksom inte. Helt otroligt.
Inlägg #23: Postat: 2007-07-08 22:48:00
rokycloy
usch vad pinsamt att du är socionom. Förstår inte varför du behöver skriva ut det då dina åsikter inte alls stämmer överrens med det vi lärde oss på socionomprogrammet.
/Annika
Inlägg #24: Postat: 2007-07-12 18:37:00
MLJohansson
HAHAHAHAHHAHAHAHAAAAAAA!!!!!!! Jafyfan...
Inlägg #25: Postat: 2007-07-15 05:27:00
sweetchili
Uj,en kvinna som varit utsatt för något hemskt av en man,och som nu drar alla karlar över samma ribba!
Själv gillar jag att se en karl med lagom mycket av allt!
För ynklig hydda likväl för stor,går bort!
Mannens organ är vackert,för det mesta.Vilande,så är det gulligt och i givakt.....hm!

Helst en rund,fastrump,så är livet perfekt!
Att som dig gå omkring och äcklas av män,förtar mycket av din energi!
Att du orkar!

Om du nu inte är et troll?
Inlägg #26: Postat: 2007-07-15 22:36:00
Mysan
En man i underkläder vill man inte ha io sängen även om det bara är en fetish.När man säger nej till män så blir de bara ännu mera på .men om man jagar en man och vill ha någon så springer han iväg eller är inte intresserad.badar man näck ute så kommer det oftst bar gamla gubbar som gör det samma.de yngre männen skulle aldrig ta av sig offentligt.gå i kort kjol väcker anstöt hos många både män och kvinnor.
Inlägg #27: Postat: 2007-08-02 00:10:00
arga gubben
JA, ja, ja jag tycker likadant!!! Tacka vet jag en pudding med fasta bröst
Inlägg #28: Postat: 2007-08-09 00:32:00
klasgoran
Haha, visade denna artikel för några tjejer jag känner och deras förtsa kommentar var "-Censur-". Många av tjejerna i mina kretsar ser då inget fel i att få blickar av killar detta är ju ett tecken på att de är snygga, det kan väl knappast vara något annat än en komplemang?, såg du skrev "dömande blickar" är det för att du är ful? Dessutom sa dem att dem visst gillar nakna killar om de bara är snygga, de flesta tjejer gör det om det inte är gay såklart???
Inlägg #29: Postat: 2007-08-10 14:32:00
en svensk tiger
Såg en undersökning härförleden som klart påvisade att kvinnan föredrog jycken i sängen.
Nåja! om du nu äcklas av männen så hjälp då till att höja stapeln på denna undersökning.
Inlägg #30: Postat: 2007-08-11 16:43:00
piotrr
Carita, du är inte "vi kvinnor".
Inlägg #31: Postat: 2007-08-22 09:12:00
jcalling
Jag måste då säga att du inte är som mig. Jag älskar sex, säkert mer än min man och jag älskar att se en mans kropp, men det jag ser framför mig när jag tänker på en naken man är inte nån gammal fet äcklig gubbe. Utan en vacker ung man med en härligt fast och vältränad kropp. Men det kanske handlar om vad man brukar få se. Ser man mest gamla äckliga gubbar kanske det är svårt att föreställa sig en ung härlig man.
Inlägg #32: Postat: 2007-08-22 13:05:00
emilo
Pinsamt att du gör exakt samma sak och pratar för alla kvinnors sexualitet. Det bästa är väl om man får ha sin egen sexualitet utan att man behöver följa någon slags norm och om man inte skadar andra. Att du blir äcklad talar mer för att detta är byggt på dina helt egna erfarenheter. Hoppas du inte arbetar aktivt som socionom öch för över ditt skitsnack på andra. Verka för något positivt i stället.
Inlägg #33: Postat: 2007-08-23 14:53:00
Chris.X
Jag vet att Sourze ska vara fritt, men får man verkligen komma med uppenbara lögner på Sourze? Jag tycker att de allra flesta människor ska få göra sin röst hörd, men direkta lögner och så fruktansvärt mycket skit är nästintill bud på censur.
Inlägg #34: Postat: 2007-11-09 14:16:00
Najk
Men snälla sluta generalisera.. jag har hafft tjejer som vill "knulla" hela tiden och tänker på mina könsdelar.. vilket bevisar motsatsen till det du påstår. Killar och tjejer är likadana, små skillnader kan förekomma
Inlägg #35: Postat: 2007-11-20 18:05:00
mustang
Det är tur att du är flata då,eftersom du har en sådan vacker syn på oss män.Dina väninnor är säkert till 100 lesbiska de också,annars skulle de säkert inte tycka så som du säger och gör.Jag hoppas för din egen skull att du är flata och inte hetero,och är tillsammans med nån kille-för i så fall är det riktigt synd om honom,med en sån filckvän.Tror jag för övrigt aldrig känt mig så förolämpad av nån förut,må du brinna i helvete.
Inlägg #36: Postat: 2007-12-23 21:29:00
loukelly
Tycker mest att att kommentarerna är roliga, de är mer generaliserande än nått. Rätt kul att du tar upp verkligheten. Killar är så jävla fula. Och äckliga.
Inlägg #37: Postat: 2008-01-16 14:52:00
Losgodis
Det var det dummaste jag nansin hrt! Jag älskar manskroppar!
Showing page 2 of 2: 1  2
Laddar...