Vi kvinnor äcklas av nakna män

Den här tråden diskuterar artikeln Vi kvinnor äcklas av nakna män.
Showing page 1 of 2: 1  2
Inlägg #1: Postat: 2007-07-05 16:22:00
myrboa
" Vi kvinnor äcklas av män" skriver du. Ja men hördududu. Mig har du då inte frågat. Och jag säger Högt och Ljudligt: Jag tycker mäns kroppar är vackra:Så det så!. Allt beror på hur man ser det och varför man väljer att se det man ser. Ur mitt perspektiv är kroppen en finurlig och otroligt vacker skapelser. Svarar dig endast på ditt påstående att kvinnor äcklas av nakna män.Inte då jaaag. A-L
Inlägg #2: Postat: 2007-07-05 16:59:00
Henrikk
Jag kan inte förstå att man gång på gång slussar in sådana här texter på Sourze. Ärligt talat, jag vet ingenting om den här sajtens "redaktörer" eller moderatorer längre, men vet att förr skulle det inte finnas ett uns intresse av den här typen av artiklar. Och det är det som är så sorgligt. Människor tycks vara så uttråkade av sina egna liv att de skriver texter med låtsasperspektiv som inte ens är deras egna. Håller vi på att tappa bort oss själva totalt???
Inlägg #3: Postat: 2007-07-05 17:32:00
angus
Jag tror det blir ganska många komentarer på denna artikel.
Inlägg #4: Postat: 2007-07-05 17:42:00
Sunny
Vilken smörja: Detta måste vara den uslaste Sourze artiklen på länge? Självklart älskar kvinnor mäns kroppar oxå!! Jag känner ingen kvinna som tänker som du!
Kvinnor ser ofta på porr men du har rätt i att det är ett dåligt utbud för kvinnor: vi får ofta ta till oss den porr som är menad för bögar för att få se snygga kropper.
Inlägg #5: Postat: 2007-07-05 17:52:00
Sunny
Myrboa:Sannerrligen inte jag heller!
Inlägg #6: Postat: 2007-07-05 17:59:00
Bongo Bongo
Så kvinnor som ser Schenkenberg ser en man som kan flytta kartonger och inget annat???? *skrattar hysteriskt* Tycker att du ska göra som flera av dina medsystrar. Skicka farbror Bongo ett mess så kan du också få rida lite på farbrors ollon-pålle och bli av med lite spänningar. ;-
Inlägg #7: Postat: 2007-07-05 18:03:00
Biff
Den mest intressanta frågan i den här texten är varför "Canita" känner ett behov att tala om för allmänheten att världens samtliga kvinnor äcklas av mäns kroppar.
Inlägg #8: Postat: 2007-07-05 18:08:00
Inger-Sofia
Canita,vem du nu än är...så... tralla lalla la.....egentligen finns det inget mer att säga..mer än- en stor varm kram på dig.För det behöver du nog..
Inlägg #9: Postat: 2007-07-05 18:55:00
Janne B
Förra gången CANITA dök upp så var vi väl rätt överens om att hon/han inte existerade, bara var en fiktiv retsticka...
Inlägg #10: Postat: 2007-07-05 21:52:00
Rogntudju
Suck. Ännu en hyperfeminist som tror sig representera landets alla kvinnor. Det är klart som fan att dina väl valda väninnor är av samma åsikt, så dem kan du ju knappast använda som statistiska representanter. Jag säger då det...
Inlägg #11: Postat: 2007-07-05 22:50:00
robbe74
vikket jävla dravvel hur kunde detta skit publiceras? alla är olika män so kvinnor. Den här Canita kan aldrig ens fått ett skott i råtta
Inlägg #12: Postat: 2007-07-06 03:38:00
Drule
Så ful är jag väl inte.
Inlägg #13: Postat: 2007-07-06 06:47:00
Daniel Wijk
Ledsen att behöva skriva det här men "risken" är att du är antingen homosexuell eller asexuell om du känner så.
Inlägg #14: Postat: 2007-07-06 08:04:00
susanna s
Tala för dig själv du. Jag tycker deffentetivt att mannens könorgan är vackert en mycket finurlig uppfinning om det sitter på rätt person. Fast överlag tycker jag att både kvinnor och män är vackrast nakna från små gulliga bäbisar till gammla tanter och gubbar. Det är i nakenheten vi är naturliga.
Inlägg #15: Postat: 2007-07-06 08:04:00
Franklin
Detta är förmodligen ett troll. Men om det nu skulle vara en verklig kvinna bakom texten så finns det fakta som motbevisar allt. Nyligen kom en undersökning som visade att när män och kvinnor betraktar sina nakna motsatser så tittar kvinnorna mest på kroppen och könsorganet medan männen främst tittar på ansiktet. Vem hade trott det? En annan studie visade att unga tjejer tittar nästan lika mycket på porr som unga killar. Och att de dessutom blir kåta av det.
Inlägg #16: Postat: 2007-07-06 08:28:00
Nähädu
Hur resonerade redaktionen då de släppte igenom den här artikeln? Alltså seriöst. Kan inte chefredaktören, vem det nu är, komma med en förklaring?
Inlägg #17: Postat: 2007-07-06 11:16:00
Marja
Det är så intressant att alla gubbar på Sourze går in och kommenterar alla artiklar som rör kropp, sex eller samliv. Okej denna rubriken inbjöd väl en del ;- men generellt är det ett fenomen på Sourze att kvinnor struntar i de här artiklarna.
Inlägg #18: Postat: 2007-07-06 12:53:00
Banestyrelsen
Ha HA!! Är du säker på att du är heterosexuell? Och "framförallt inte snoppen"?
Inlägg #19: Postat: 2007-07-06 14:06:00
mintcar
Visst finns det en skillnad i sexualiteten. Jag vet inte om det artikelförfattaren säger har ett uns sanning, men det är inte första gången jag hör det. Vad det än beror på så är många kvinnor fantastiskt ogenererösa sexuellt.
Inlägg #20: Postat: 2007-07-06 17:00:00
Marcus S
Men det är klart om ni nu äcklas av oss män och tycker att det är vidrigt att ha sex då kanske man inte skall förvänta sig några initiativ. Bögar har det klart bättre på den fronten. Där liggs det till höger och vänster och båda parter förväntas ta sitt ansvar för ett fungerande sexliv. Här har kvinnor en lång bit kvar.
Showing page 1 of 2: 1  2
Laddar...