Jag förstår fortfarande inte!

Den här tråden diskuterar artikeln Jag förstår fortfarande inte!.
Inlägg #1: Postat: 2007-07-02 18:05:00
angus
Angel, jag måste säga att jag verkligen tycker du gjorde rätt, i alla fall enligt vad jag tycker. Man kan visst sära på sex och kärlek, men den sex man har i samband med kärlek är något jag anser vara snudd på heligt. I sex månader har han ljugit och bedragit dig, det kunde vara värre, ni kunde haft barn vilket hade gjort det mycket besvärligare, slösa inte bort en enda dag till på en människa som visar dig så lite respekt, kan han göra det en gång så händer det igen, tro mig.
Inlägg #2: Postat: 2007-07-03 02:18:00
Rogntudju
I den här korta texten finns hela tjugofyra 24 "jag"-relaterade ord jag, mig, mitt etc... Du förklarar å ena sidan hans otro som boven i dramat, å andra sidan din egen svartsjuka som orsak till att du lämnade honom. Jag anar att din svartsjuka funnits längre. Har du ens funderat på förklaringen att det var DEN som förstörde allt? Svartsjuka har ju i många fall bevisats driva sönder förhållanden.
Inlägg #3: Postat: 2007-07-03 11:29:00
myrboa
" Att gå genom livet och underskatta sig själv, är som att köra bil med handbromsen åtdragen." MaxvellMaltz All lycka Angel Anna-lena
Laddar...