Canal borde döpas om till Anal

Den här tråden diskuterar artikeln Canal borde döpas om till Anal.
Inlägg #1: Postat: 2007-05-24 11:02:00
Franklin
Kan inte annat än hålla med dig till 100 . Det verkar som en liten klick mycket sjuka individer är de enda som producerar porr. Jag tycker att 99 av all porr är vulgär, frånstötande och avskyvärd. Jag tycker också att den är mansförnedrande du läste rätt eftersom den utgår ifrån att vi män tänder på den infantila jävla dynga som produceras.
Inlägg #2: Postat: 2007-05-24 17:54:00
mintcar
Jag håller med om att de många förnedrande inslagen i porrfilm är avtändande och frånstötande. Men tyvärr så är "softcore" så gott som alltid skenheliga, sliskigt producerade program som påminner om Days of Our Lives utan kläder, där könsorganen döljs av någon outgrundlig anledning.
Inlägg #3: Postat: 2007-05-24 23:17:00
arga gubben
Det var bättre förr! Då fanns det knullfilmer! Tristast är filmer från sydeuropa. Där verkar de ha ett tröttsamt behov av anal.
Men finns intresset i här i norden eller i södra europa? Canal täcker trots allt store delar av klotet
Inlägg #4: Postat: 2007-05-25 02:29:00
Daniel Wijk
Jag kommer ihåg Emmanuelle. Den var rätt kul den serien :-
Inlägg #5: Postat: 2007-05-25 18:23:00
Rogntudju
Själv är jag 40...
Inlägg #6: Postat: 2007-05-26 11:35:00
spitfire
ja, herregud vilken skenhelighet det finns i denna fråga. Jag tänder inte på nån porr alls, var finns alternativet för mig? att blunda? Man får ju porren kastad i ansiket så gott som varje dag av sin existens och det blir svårare och svårare att värja sig från den. Det räcker med att gå in i närmaste närlivsbutik för att bli nersprejad med rabiat tuttpropaganda.
Laddar...