|
Inlägg #1: Postat: 2001-09-12 15:47:00
|
|
T. |
Maria Zarga, du är en skrämmande människa med vidriga åsikter! Att Sourze berömvärda initiativ att låta alla skriva gratis idag resulterat i att störda individer kravlar upp ur sina hålor och tömmer ur sig stinkande sörja som får normalfuntade människor att må illa är grymt beklagligt! Kryp tillbka i din håla och kom aldrig mer ut, åtminstone inte på Sourze!!!
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2001-09-12 15:50:00
|
|
David från USA |
Du visar på en total bris på intelligens, empati och allt annat som gör människor så fantastiskt unika. Märks tydligt att du är självlärd, men filosof är ett ord du inte borde ta i din mun. Skulle uppskatta om du aldrig mer skrev här.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2001-09-12 15:57:00
|
|
Jörgen G |
Vem är du Maria Zarga? Som kan se tusentals människor dö för några rubbade fanatikers hand, och helt utan medkänsla bara rycka på axlarna och tycka att de får skylla sig själva? "Filosof och skapare", vilken filosofi lever du efter? Försök skapa en egen text utan att bara stapla gamla ordspråk och citat på varandra. Och jag tror det dröjer länge innan vi vet vem som skrattar sist...
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2001-09-12 16:49:00
|
|
fredrik ragnar |
du är helt dum i huvudet. vad du säger egentligen är att i och med att du också har vart med och skapa världen, och om jag tycker att den är skit, så är det lite synd om dig fast rätt åt dig om jag skjuter dig i huvudet.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2001-09-12 18:04:00
|
|
Dan |
Men herregud kan du inte bosätta dig i Afghanistan istället.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2001-09-12 18:35:00
|
|
exec |
Bra skrivet. Du är den enda jag träffat hittills som verkar ha lite distans. Folk har en tendens att fördummas till det yttersta när någon ger sig på deras heliga kor...
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2001-09-12 18:44:00
|
|
exec |
anything to belong, anything to belong...
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2001-09-12 19:10:00
|
|
Anders Westerlund |
Det här börjar bli ledsamt, även om du bara skriver för att uppröra så har du inte bra argument för din ståndpunkt. Det låter bara som gammal 68-vänsterretorik. Nyanser kan vara intressant, men inte ren svarmålning.
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2001-09-12 22:49:00
|
|
Ramona Danlén |
Döda den som inte röstar som du vill? Lenin sa att det viktiga är inte den som röstar utan den som räknar rösterna. Din filosofi förstår jag!
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2001-09-13 16:26:00
|
|
Patrik A |
exec och Fröken Zarga förkroppsligar det som de misstänker Bush för: Onödigt våld. Hur mycket bra som än kommer ur en ond händelse så kan man inte stödja den om kallar sig människovän. Nazismens och Kommunismens förföljelser av folkgrupper och oliktänkande förde ut debatten ur kolonialismens mörker i många länder. Därmed inte sagt att vi stödjer nazism och kommunism. Det senare är det ju lite mer rumsrent att skriva sig till men jag ställer dem båda på samma altare.
|
| |
|
Inlägg #11: Postat: 2001-09-18 11:36:00
|
|
Stefan Holmqvist |
Jag lyckas inte bli provocerad hur mycket jag än försöker. Du verkar så gripande sårbar med allt dina salivfräsande dogmer. Så vädjande om uppmärksamhet och kärlek.
|
| |