Övervikt och självdisciplin

Den här tråden diskuterar artikeln Övervikt och självdisciplin.
Inlägg #1: Postat: 2007-05-16 13:54:00
Janne B
Citat från din artikel//Den fete har knaprat på en halv sallad och hävdat att det är dagens sista energiintag. Amerikanska forskare i all ära men fettot kommer att gå hem och tröstäta sig till sömns// Jag tror att detta är en allmän uppfattning som du förmedlar. Det är säkert en sann beskrivning av många men fullständigt vad gäller andra.
Inlägg #2: Postat: 2007-05-16 17:35:00
Inger-Sofia
"social mobbing":O..du kör med en snittsig taktik,för att få oss att reagera,tända till,men jag har satt maten i vrångstrupen,såå jag har lite svårt -för att hosta upp den och få till en kommentarer...:..
Inlägg #3: Postat: 2007-05-19 23:30:00
Viveca
Jag blir förbannad på det här sättet att skriva om "feta personer"För det första frågar jag mig varför finns det sådan skitmat att köpa?
För det andra undrar jag om det är fritt fram att att faktiskt kränka en grupp ut av olika individer på det sättet.Fortsättning...
Inlägg #4: Postat: 2007-05-19 23:36:00
Viveca
Med olika utgångslägen.Skulle det vara lika fritt fram att kränka en person som är utbränd eller som kostar samhället pengar på annat vis och vid operationsbordet...Svaret är nej,men det är fritt fram att gå bo någon som är övedviktig för att det är tydligt och faktiskt vill många känna sig bättre givetvis.
Laddar...