|
Inlägg #1: Postat: 2007-05-16 18:27:00
|
|
Inger-Sofia |
Hej angel,,du kryper då inte undan,visar oss din skörbara "nakenhet*,visar oss dig.Starkt skrivet,Att vara åskådare till/i en missbrukares liv,är en stor utmaning och ett svårt utanförskap,att hjälpa utan att ta över /styra...finnas där i rätt ögonblick.Lite som det måste vara/kännas- gå på ett minfält..man vet aldrig,när och om.. Erfarenheter i massor- gav den tiden mig.Lycka till.k
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2007-05-17 09:11:00
|
|
Drule |
Låter som du är ännu en av de som förblindats av ytliga normer. Det finns så otroligt många människor som irrar omkring och är helt omedvetna om de saker som verkligen betyder något i livet. Ingen får tid för personlig utveckling. Kul att du drog dig ur skiten iallafall.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2007-05-17 16:32:00
|
|
päron |
Du borde gå i psykodynamisk terapi så du kommer åt den verkliga orsaken till att du mår dåligt istället för kognitiv beteendeterapi som bara behandlar symptomen.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2007-05-17 21:46:00
|
|
AlfVerner |
Få saker jag förraktar mer än "självbekännelser"...Vem bryr sig om dig? Vem är du? Har du något allmänvärde som gör just ditt öde intressant?? "När jag drog linor amfetamin"?? Vad är det för romantiserat skitsnack? "När din obegåvade och ointressanta person missbrukade droger för att bli något annat än den nolla du är!" ska det vara...
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2007-05-17 21:46:00
|
|
AlfVerner |
Få saker jag förraktar mer än "självbekännelser"...Vem bryr sig om dig? Vem är du? Har du något allmänvärde som gör just ditt öde intressant?? "När jag drog linor amfetamin"?? Vad är det för romantiserat skitsnack? "När din obegåvade och ointressanta person missbrukade droger för att bli något annat än den nolla du är!" ska det vara...
|
| |