Sista gången på krogen

Den här tråden diskuterar artikeln Sista gången på krogen.
Inlägg #1: Postat: 2007-04-03 15:41:00
Janne B
Helt underbart. tack för denna insyn i utelivet, säger jag som sitter inne lite för mycket.
Inlägg #2: Postat: 2007-04-03 16:43:00
sandra_b
Angus, snart kommer jag förhoppningsvis till Sverige pa besök igen. Ska vi försöka undvika SM-guld och 2 timmars köande denna gang? ;
Inlägg #3: Postat: 2007-04-14 21:50:00
Nicki
Jag är förvisso inte blond, men jag tycker att din syn på blonda tjejer är lite...gammal, kanske? Eller är du ironisk? Jag anar en viss ironi här och där, men jag är inte säker. Det är sent nu, kanske därför... ;-
Inlägg #4: Postat: 2007-04-18 16:13:00
tamburin
Om man ska väga din kommentar: "Du, det här är det närmaste jag varit bra sex på länge, så fort köandet är slut måste jag ta ett bloss, hoppas det var lika skönt för dig" jämte blondinens
så kan man fråga sig vem det är som är respektlös? Jag tyckte att hennes svar var för snällt, jag hade bokstavligen skrikit ut "jävla gubbslem!!"
Inlägg #5: Postat: 2007-05-21 17:21:00
Onko Kalja
Jag längtar tillbaka till Cityhallen. Detta musikens, billiga starkölets och trasiga flipperspelsets näste på Drottninggatan i Stockholm.
Tänk 1992, tänk lågkonjunktur, tänk billig starköl, tänk skrålande långhåriga männiksor, tänk cityhallen!
Laddar...