|
Inlägg #1: Postat: 2007-03-09 16:16:00
|
|
Janne B |
Citat/Maj-Britt Theorin var hon som ville förbjuda parabol-antenner i Sverige // Var det för att snabbt lära invandrare svenska?? Paraboler, svenskhetens fiende?? Jag minns ej detta!
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2007-03-09 20:45:00
|
|
Solen |
En sak om kommentarerna är lite fräna i tonen.
MEN en skribent som skriver stötande och nedvärderande mot sossar.Kanske nåt för sourze att radera !!
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2007-03-10 22:39:00
|
|
Solen |
FATTAR ni ? Den här dyngartikeln är kränkande !!!
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2007-03-11 13:41:00
|
|
raj |
Hej jag tycker alltid det är tråkigt att läsa artiklar med så agresivt språk. Jag kanske inte håller med dig men ändå är intresserad av hur du tänker. Att då så öppet försöka förlöjliga sina meningsmotståndare skappar bara en bild av debatören som onyanserad och instabil.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2007-03-11 21:25:00
|
|
Politisk Vilde |
Ankorna i ankdammen regerar tyvärr. Jag håller med dig helt och fullt och tycker det är patetiskt att media uppför sig som en skock får och får en händelse som denna att verka som nåt oerhört. Att låta en sida få totalt monopol i yttranden är skrämmande. Här har vi skickat soldater till ett sargat land och det enda man hör är kritik från s.k.a "tyckare". Var är dom som står upp för våra trupper?
Det är som vanligt, tystnaden är total så fort det blir lite "jobbigt".
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2007-03-11 23:39:00
|
|
JEM |
Till er som tycker jag har en kränkande ton gentemot Theorin i min artikel vill jag säga följande:
En person som Theorin som jämt och ständigt, ofta med kränkande ton och i överstittarstil, sticker ut hakan medialt, får nog tåla att själv ta emot samma sak.
En person som dessutom förespråkat ett förbud mot parabol-antenner förtjänar att nagelfaras.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2007-03-12 00:01:00
|
|
Janne B |
Theorin var under många år sossarnas främsta företrädare i bland annat fredsfrågor. Hon var en flitigt anlitad föreläsare landet runt. Hon har fortfarande ångan uppe. Ska man räkna plus och minus på henne så är jag övertygad om att plussen starkt överväger.
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2007-03-12 20:25:00
|
|
Politisk Vilde |
Theorin ÄR en översittare som lever i en liten bubbla. Naivitet och blåögdhet är två egenskaper som krävs om man ska kunna se allt i svart eller vitt som hon gör.
|
| |