|
Inlägg #1: Postat: 2007-02-21 15:08:00
|
|
Marcus |
Många män också... tänk bara på alla homosexuella män som älskar att bli knullade både med det ena och det andrda.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2007-02-21 15:40:00
|
|
Sunny |
Marcus även heterosexuella män kan vara mycker förtjusta i analsex därför att det fins en zon väg i vägg med -punkt. Många män med svag erektion blir enormt tända av en liten söt massageapparat där bak under samlaget. Prova själva ni som inte redan vet detta.
Kvinnor är mera sällan intresserade av analsex själva men jag har vänner som är undantag.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2007-02-21 15:40:00
|
|
Sunny |
Ett försiktigt smekande tryck med en finger kan göra underverk.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2007-02-21 15:50:00
|
|
Marcus |
Jag vet jag vet sunny... .jag känner till allt det där. Att kvinnor mer sällan än vilkat hetero och homoesxuella män är intresserade av analsex undrar jag om du har bevis för. För mig handlar inte detta om att ställa könen mot varandra och säga att den och den är mest intresserad. Jag känner MÅNGA tjejer som älskar det.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2007-02-21 15:50:00
|
|
Marcus |
och jag är egentligen ointresserad av hur många.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2007-02-21 16:09:00
|
|
Sunny |
Jag tänker helt biologiskt när jag skriver detta för kvinnor har ju sin G punkt någon annan stans. Men sex är någonting som styrs av våra hjärnor så vi är unika o man kan tända på de mest udda saker.
På sexiga underkläder o på läderskor: på långt hår o på 3 kant. På oralsex o analsex. På sex i klädd gummikläder.Sex med olika uniformer. Listan kan bli oändlig. Så visst finns det kvinnor som tänder på analsex.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2007-02-21 16:11:00
|
|
Sunny |
4 Självklart vill man göra allt som ens partner gillar!!!
Jag har bara haft en älskare med ett i mina ögon orimligt krav: Han medförde en mattkniv o ville bli kastera för att kunna bli min lesbiska partner!
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2007-02-21 17:52:00
|
|
CimEfraimsson |
Har hört talas om den där g-punkten, aldrig riktigt hittat den tror jag. Sex är otroligt skönt ändå, eller kan vara. Analsex likaså.
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2007-02-21 19:10:00
|
|
Truto |
Jag har faktiskt aldrig varit med om en kvinna som bett om analsex. Jag har ingen önskan själv att ha det heller. En kompis däremot som gillar det säger att alla han träffat vill ha det. Är det jag som är onormal eller är det så att de flesta kvinnor inte gillar det?
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2007-02-21 22:12:00
|
|
Mats TCM |
6 På långt hår definitivt! 7 Är sju sant?
|
| |
|
Inlägg #11: Postat: 2007-02-21 22:24:00
|
|
Mats TCM |
Jag tycker killar över lag skall skärpa sig en smula! Om en tjej frestar med sex, säg nej om ni är osäkra, ty då slipper ni meningslösa diskussioner om att "Män är talibaner i sängen". Män har också en sexuell stolthet som vi måste värna. Jag har själv haft många chanser men tackat nej då tjejen ifråga ville skada mig, inte genom att hugga av genitaliern utan genom något psykiskt.
|
| |
|
Inlägg #12: Postat: 2007-02-21 22:29:00
|
|
Mats TCM |
Ingen kille, absolut ingen kille har rätt att tvinga en tjej att visa behagen, men det omvända gäller också i lika hög grad. Nog har det hänt för mig att en tjej velat "ge organet en omgång" både en och två så det "sprutar" ursäkta uttrycken som en fontän. Men jag har minsann tackat nej. Jag tycker fler killar borde göra det, ty då får kvinnor mindre underlag att skriva manshatande artiklar!
|
| |
|
Inlägg #13: Postat: 2007-02-21 22:42:00
|
|
Mats TCM |
Då många tjejer tycks tro att alla killar är sjukligt fixerade vid sex så är det ett sant nöje att se en tjejs min när man tackar nej. Framförallt när tjejen vet att hon ser bra ut. På så vis kan en fördom krossas. Framförallt när man tackar nej flera gånger. Jag är ingen billig kille som lägger mig platt för vem som helst. Även om tjejen är extremt attraktiv. Lär er det killar, ha tålamod! Lär känna tjejen först. Vem är hon?
|
| |
|
Inlägg #14: Postat: 2007-02-21 22:47:00
|
|
Mats TCM |
Om en tankad tjej i en studentlya vid uni erbjuder sig att spela skinnbanjo med mitt organ jag var i en sådan situation en gång så tror hon fel. Trodde denna i.o.f.s söta tjej att jag är så jävla billig och dum i huvudet så att jag går med på en sådan sak? Tror tjejer att alla killar är väcka i burken? Själv var jag helt nykter vilket givetvis bidrog till mitt avståndstagande.
|
| |
|
Inlägg #15: Postat: 2007-02-21 23:06:00
|
|
Mats TCM |
7 Absolut inte! Själv skulle jag aldrig orka gå med på slick. Jag tycker det verkar vara såinåthelvete äckligt. Tjejer/kvinnor/damer, försök förstå att killar har också gränser och kan känna äckel inför vissa sexuella akter. Den här tjejen i studentlyan tyckte att det är helt naturligt att "killar slickar f-tta", och inte alls perverst själv känner jag bara äckel och att det faktiskt är perverst.
|
| |
|
Inlägg #16: Postat: 2007-02-21 23:18:00
|
|
Sunny |
8 KIM. Din egen g punkt finns på slidans främre vägg några cm in.
Mannens vägg i vägg med prostatan oxå några cm längre in.
Man hittar den bättre hos sig själv efter 30 år.
|
| |
|
Inlägg #17: Postat: 2007-02-21 23:21:00
|
|
Sunny |
10 Mats: 7 är absolut sant! Killen var jättemysig utom för denna enda fixering som snabbt gjorde slut på förhållandet från min sida.
Hade ett höjdarjobb oxå.
Det tog tid innan han slutade följa efter mig överallt. Han hade till o med haft med sig en burk hem till mig där organet skulle ligga.
|
| |
|
Inlägg #18: Postat: 2007-02-21 23:22:00
|
|
Sunny |
Truto 9 Måste ta o fråga runt lite bland mina kvinnliga vänner. Det var ju inte min grej heller: ett försök räckte. Men vem vet?
|
| |
|
Inlägg #19: Postat: 2007-02-21 23:24:00
|
|
Sunny |
13 Att ta det lite lungt i början av en bekantskap kan var väldigt klokt!
Där har du helt rätt.
|
| |
|
Inlägg #20: Postat: 2007-02-21 23:26:00
|
|
Sunny |
15 Där tror jag du mister en del tjejer för jag har ännu inte hört en tjej tala negativt om att få oralsex. De flesta brukar sätta det högt på listan.Men de som ogillar det kanske tiger?
Är man lesbisk måste man nog gilla det i alla fall?
|
| |