|
Inlägg #21: Postat: 2007-02-21 23:29:00
|
|
Mats TCM |
17 Då jag själv är störd i roten så träffar jag mest tjejer som också är det. Jag vet en tjej som vill ge mig sina använda stringtrosor. Vad fan skall jag med dem till, jag är definitivt inte någon transa eller HBT? Jag är helt enkelt en ganska vanligt heterosexuell kille som inte har några perversa sexuella preferenser. Inte är jag queer heller. Jag kan inte hålla reda på allt det där. Nej, jag är heterosexuell och nöjd med det! Men det Du beskriver i 17 tar tamefanken priset!
|
| |
|
Inlägg #22: Postat: 2007-02-21 23:32:00
|
|
Sunny |
Mats: När jag jobbade som strippa o det var många år i många länder så blev jag nästan dagligen kontaktad av klubbarnas gäster som ville betala bra för mina begagnade trosor! Jag känner flera tjejer som livnärde sig på att sälja trosor på postorder på 70 talet!
de önskade olika sorter men de med kiss o blod eller sperma i betalades bäst.
|
| |
|
Inlägg #23: Postat: 2007-02-21 23:34:00
|
|
Sunny |
Vi fuskade en hel del: Om ingen på klubben hade mens stack vi ett litet hål i fingret o blödde.
Kiss hällde vi ur en mugg för ändamålet. O sperma tillverkade vi av ägg vita. Kunderna var väldigt nöjda.
|
| |
|
Inlägg #24: Postat: 2007-02-21 23:35:00
|
|
Mats TCM |
19 Det ringer alltid en varningsklocka i min hjärna när en tjej vid första "mötet" visar alltför stor fixering vid sex. Sådant är farligt. Om en tjej verkligen är intresserad av mig så fokuserar hon inte första mötet kring sex, utan kring vem jag är. Utbildning, jobb, sociala relationer, fritidssysselsättningar, ja fan och hans mormor. En tjej som fokuserar på sex första gången är ute efter något annat. Pengar har jag inte, inte heller en häftig bil.
|
| |
|
Inlägg #25: Postat: 2007-02-21 23:37:00
|
|
Sunny |
Mitt ickemonogama sexliv i kombination med mitt arbete på porrklubbar har givit mig en del erfarenheter.
Men att vilja ha ett brinnande ljus i häcken under luciasången tycker jag är likvärdigt med kastrationsdrömmaren?
|
| |
|
Inlägg #26: Postat: 2007-02-21 23:44:00
|
|
Mats TCM |
25 Var får folk sina tokiga ideer från? Den där tjejen i lyan måste varit störd. Man vet aldrig vad psykiskt sjuka tjejer som dessutom är fulla kan göra i sådana situationer. Hon erbjöd sig att r-nka mig till söms, men tänk om hon klämt sönder nötterna när jag sov.
|
| |
|
Inlägg #27: Postat: 2007-02-21 23:53:00
|
|
Sunny |
24 Sådana män var jag oxå extremt försiktig med.
|
| |
|
Inlägg #28: Postat: 2007-02-22 07:50:00
|
|
Beckisbarnet |
Min bedömning är snarare att arbetarkillar över lag har en ganska snäll sexualsyn, inget extra och inga perversiteter, bara gammalt hederligt in-&ut sex i missionärsställningen.
|
| |
|
Inlägg #29: Postat: 2007-02-22 14:30:00
|
|
Marcus |
Sunny försök inte bli biologisk och bevisa något. För mig är det fullständigt ointressant och till och med korkat. Att försöka beskriva något så komplicerat som sex med lite biolgi är bara meningslöst, eller att försöka beskriva det med hjärnan. För mig är hjärnan självklart med när jag har sex men det är SANNERLIGEN kroppen också. Det kann finnas massor av andra själ att gilla analsex eller att inte gilla det än en g-punkt. Sex är komplext.
|
| |
|
Inlägg #30: Postat: 2007-02-22 23:03:00
|
|
Sunny |
Marcus: Ja du har ju rätt.Jag regerade bara på artikelförfattarens tes att analsex är en "kvinnofälla." Då så många män gillar det så är ordet kvinnorfälla i detta sammanhang idiotiskt!!!
Sex är självklart mera än biologi.
|
| |
|
Inlägg #31: Postat: 2007-02-22 23:05:00
|
|
Sunny |
28 Beckisb: Det är min egen erfarenhet oxå men man kan ju aldrig generalisera.
Dock vill nästan alla män ha orlasex. Där tycks det inte bero på vem man är i övrigt?
|
| |
|
Inlägg #32: Postat: 2007-02-22 23:14:00
|
|
simsam |
vad jag vet talibaner vill inte ha oralsex.
Vill inte kvinnor ha oralsex?
Man får och man ger.
Man får vad man ger.
Finns det inte någonting annat här i livet förutom analsex med talibaner?
|
| |
|
Inlägg #33: Postat: 2007-02-22 23:25:00
|
|
Sunny |
32 Tja jag har ju aldrig träffat en taliban...
Vi måste nog fråga Gudrun?
|
| |
|
Inlägg #34: Postat: 2007-02-23 00:44:00
|
|
simsam |
De enda som kan ka erfarenheter av talibaner är Gudrun,eller Canita Ohlsson.
Alla andra är teoretiker.
Det finns inga perfekta män såsom kvinnor.
Vi är alla olika hoppas jag.
Det ska vi komma ihåg.
Man får vad man söker.
Söker man talibaner, får man talibaner. Det betyder inte att alla är talibaner.
|
| |