Män är talibaner i sängen!

Den här tråden diskuterar artikeln Män är talibaner i sängen!.
Showing page 1 of 2: 1  2
Inlägg #1: Postat: 2007-02-21 13:31:00
makko
snälla alla är inte lika enformiga men man måste komma i håg att komuniation är nyckeln till en lyckad sex akt.man måste våga säga*slick mej*.
Inlägg #2: Postat: 2007-02-21 13:37:00
Micke_D
Har du blivit våldtagen? Det verkar nästan så med tanke på alla likartade artiklar du spottar ut. Vad jag vet har väl alla människor en möjlighet att säga nej om man inte vill ställa upp på något.
Inlägg #3: Postat: 2007-02-21 13:57:00
susanna s
Ett litet tips varför söker du dig inte en undergiven partner på darkside.
Inlägg #4: Postat: 2007-02-21 14:06:00
madamehussein
Jag blev ombedd att ha trekant med en 30 år äldre gubbe häromhelgen, ska jag känna mig förtryckt nu? Det är jävligt naturligt att din kille/KK eller vem f-n det nu är du skriver om säger vad han vill. Jag önskar själv jag hade styrkan att göra samma sak., men tyvärr är det än så länge långt därhän.

håll ditt hat/din bitterhet för dig själv/madamehussei
Inlägg #5: Postat: 2007-02-21 14:11:00
peter_
Är du en ren teoretiker eller bygger detta på dina erfarenheter?
Inlägg #6: Postat: 2007-02-21 14:14:00
Mysan
Jepp du har tyvärr rätt.vad ska man göra när den ena kräver allt men man får inget tillbaka?
Inlägg #7: Postat: 2007-02-21 14:18:00
pUs
Sluta generalisera. Du är helt jävla hopplös. Jag läste första stycket och så fort jag såg "män" och "männen" så sket jag i att fortsätta. Jag vill inte ens veta vad du har kokat ihop den här gången.
Inlägg #8: Postat: 2007-02-21 15:07:00
Marcus
En del tjejer älskar analsex....
Inlägg #9: Postat: 2007-02-21 15:37:00
Sunny
Hmm...Jag är förmodligen äldre än du o har dessutom haft flera förbindelser med ännu äldre män men inte funnit några talibaner i sängen. Har jag bara haft tur o du otur eller väljer man sexpartner på olika sätt??? Till o med de anbud som haglade över mig som strippa var inte ens i närheten av talibanism?
Inlägg #10: Postat: 2007-02-21 16:26:00
Rogntudju
Så trött man blir på dina mansförtryckande generaliserande lögner. Jag tror ärligt talat att du inte HAR den erfarenheten som ger dig rätt att "talibanisera" alla män. På samma sätt som du - precis som dina manshatande medhysterikor - hittar på alla möjliga kollektiva osanningar om män tror jag att dina - underförstådda - sexuella erfarenheter av dessa "talibaner" också är fiktiva. Tagna ur luften. Basta!
Inlägg #11: Postat: 2007-02-21 16:50:00
Billy Butt
Hörrni - ta inte artikeln på allvar. Det finns intelligenta socionomer och det finns rentutsagt korkade socionomer. En läsning av denna artikeln avslöjer vilken av dessa människan som skrivit skiten är.
Inlägg #12: Postat: 2007-02-21 17:15:00
Rickard Fransén
Blir faktiskt lite stött bara av rubriken. Placerar du alla män från olika delar av världen i speciella fack? Generalisering kallas det och i vissa fall rasism.
Inlägg #13: Postat: 2007-02-21 17:27:00
Unto S
Helt rätt Canita. Har man jobbat hela sitt liv i mansdominerade arbetsplatser så vet man vad ”män” är. Det är åtskilliga hånande berättelser om männens samvaro med kvinnornas underliv som man har fått höra under årens lopp.
Inlägg #14: Postat: 2007-02-21 17:50:00
CimEfraimsson
Vilken konstig artikel. Sex baifrån är ju hur skönt som helst, fast inte på ett govl naturligtvis. Varför gör ni det bara inte i sängen? Och sen förstår jag inte vad mannen skulle ha för problem med 69:an liggandes, även om jag personligen tycker mer om oralsex åtskilt och inte samtidigt. Fjantig artikel som vill vara feministisk.
Inlägg #15: Postat: 2007-02-21 19:06:00
Truto
Du har full rätt att kräva det du vill av din man.
Antingen ställer han upp på det eller så drar han. Enkelt. Samma gäller dig. Såvida du inte är ett av de så omtalade traffickingoffren som tvingas till sex. Då bör du kontakta polisen.
Inlägg #16: Postat: 2007-02-21 19:33:00
Franklin
Jag trodde alla manshaterskor hade rensats ut sedan Fi, Roks och alla andra hjärndöda extremister gjort bort sig så in i helvete. Men du existerar tydligen.
Inlägg #17: Postat: 2007-02-21 21:40:00
Eleni Schmidt
Hej! Jag håller med dig när det gäller arbetslivet. Däremot vet jag inte om det är så bra ide att ha åsikter om hur folk har det i sitt mest privata liv, så vida det inte är fråga om rena övergrepp. En del kvinnor njuter ju av att känna sig underordnade i sängen, men det betyder ju inte att man inte kan vara jämnställd på andra områden?
Vänliga hälsningar från en feminist till en annan.
Inlägg #18: Postat: 2007-02-21 21:47:00
Mats TCM
Det var väl fan vad folk är sexfixerade här inne! Jag noterar också att kvinnor verkar vara de mest fixerade att skriva om analer osv. Vadan detta? Jag skrev själv en kärleksberättelse för några veckor sedan som handlade om kärlek och passion men inte alls om sex. Är alla socionomer så här sexfixerade? Skulle inte tro det lika lite som att alla kemi studerande är suicidala.
Inlägg #19: Postat: 2007-02-21 21:50:00
Mats TCM
Kul att peter är tillbaks! En vettig och sansad debattör. Synd bara att du är sosse! Du är t.o.m så vettig så Du borde vara vänsterpartist! MVH Mats TCM
Inlägg #20: Postat: 2007-02-21 22:01:00
Mats TCM
Är det bara jag som tycker att tjusningen med tjejer inte alls är sexrelaterat, utan handlar om helt vardagliga saker. Jag tycker det är jättefestligt att sitta och dricka te och diskutera allehanda ting med en tjej man är glad i. Jag ser INTE alls henne som något analsexobjekt! Gör det med en man då kanske någon säger? Det gör jag också, men då jag är heterosexuell så får man inte riktigt ut den där känslan med en kille. Det kan handla om hennes hår, hennes dofter, hennes graciösa rörelseschema.
Showing page 1 of 2: 1  2
Laddar...