|
Inlägg #1: Postat: 2007-02-12 20:35:00
|
|
Franklin |
Hur smart är du på en skala?
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2007-02-12 20:43:00
|
|
Ramona Fransson |
Säg så här! Herregud, vad jag ska hålla tummarna att Ni fixar det!
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2007-02-12 21:14:00
|
|
GunnarL |
Jag hoppas att vi under den närmaste tiden får se många allianspolitiker som Fredrick Federley i centern och Fredrik Malm i folkpartiet. Och att de är högljudda och mycket aktiva! Kan de sen skicka fram skribenter som Dominika Peczynski i förtruppen så vet i fan om inte t.o.m. Mona Sahlin kan vinna ett val!
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2007-02-12 21:18:00
|
|
Solen |
Så då kan vi räkna med att ni tänker leka lagbrytare också och strunta i kollektivavtalen då ?
Fast det törs ni väl inte ! Eller ?
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2007-02-12 22:09:00
|
|
Unto S |
Som kommentar till din första artikel här på Sourze skrev jag: ”Artikeln innehåller både självironi och härlig värme.” Men den här artikeln innehåller en orgasm som du har fått bakifrån.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2007-02-13 09:15:00
|
|
steno |
Alla hel- och halvkändisar och andra som aldrig tagit i en kockkniv, drömmer om att öppna krog.Nu lockar dessutom uppmärksamhet och förnyelse i bladen. Lycka till! Flickan gav upp för att hon inte kunde försörja sig på bare
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2007-02-13 10:50:00
|
|
Mysan |
Ja så länge man har cash går väl allt bra.
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2007-02-13 23:25:00
|
|
Nähädu |
En kedja med salladsbarer som har som främsta signum ett gäng magsura tanter och gubbar i oranga jackor utanför. Det är så genialiskt att jag stör mig på att inte ha kommit på det själv. Tala om underbar gratisreklam, nej fel...bättre än gratisreklam. Reklam betald av facket. För övrigt undrar jag över om inte de där som står och halvhotar folk utanför haket inte har nåt jobb att gå till?
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2007-02-14 12:05:00
|
|
Unto S |
Salladsbarhögern jublar! Nu har dom chansen att göra som Svenska Dagbladet skrev i en ledare: ”En av de viktigaste uppgifterna för en ny borgerlig regering är att göra vad Thatcher gjorde ... LO skall berövas sina privilegier och tvingas anpassa sig efter rimliga spelregler.” – Efter Thatchers härjningar kunde Blair rädda Storbritannien från kaos – han kunde lugna ner revanschsugna facket och Labour-väljarna.
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2007-02-16 14:06:00
|
|
Unto S |
Hade gärna velat höra vad Dominika Peczynski har att säga om följande rader? ”I skuggan av Littorins försvar av den svenska modellen fortsätter resten av högern sin kampanj mot densamma. I går kulminerade dumheterna då liberala ungdomsförbundet genomförde en ”blockad” av Hotell- och restauranganställdas förbunds kontor i Göteborg. Ett så öppet klassförakt har väl inte synts sedan tiden kring förra sekelskiftet.”
|
| |
|
Inlägg #11: Postat: 2007-04-10 09:27:00
|
|
robbe74 |
Hon borde tecknat avtal. Dock att se dessa personer utanför hennes bar är bara komiskt har dom inga liv?
|
| |