Inlägg #1: Postat: 2007-02-10 23:51:00
|
GunnarL |
Billy, Jag läser ofta Dina artiklar med stor behållning och uppskattning! Men det här var första gången jag instämmer näst intill till hundra procent! Den enda skillnaden i min bedömning var att jag sa till min fru att "den här var bra för tjugo år sen" när jag hörde Svante och Anneli Rydé. Du skrev 40 år och det kanske egentligen var mer sant. Hoppas att Marie Lindberg går hela vägen - det var en riktig höjdare!
|
|
Inlägg #2: Postat: 2007-02-11 00:53:00
|
Unto S |
Mellansonen han är vuxen nu har alltid haft en skarp blick på dom som vinner. Ikväll sa han att det är lärarinnan som går vidare. I yngre tonåren sa han att Schalke 04 vinner Bundesligan, jag hade aldrig hört talas om Schalke 04. Han sprang i Celtic-tröjan långt innan Henke började spela där osv. I kväll pendlade jag mellan SVT och Danmarks TV. Danmark hade final ikväll. Melodin ”Dream Queen” med artisten DQ vann, tvåa blev ”Say you love me” med James Samso
|
|
Inlägg #3: Postat: 2007-02-11 07:13:00
|
Rogntudju |
I den här artikeln talar ett proffs. Ingen kan recensera gårdagen bättre än vad du gör här Billy. Övriga kommentarer är överflödiga. Full pott!
|
|
Inlägg #4: Postat: 2007-02-11 10:26:00
|
angus |
Jag må vara oense med dig ibland men det första jag gjorde nu på morgonen var att läsa vad du skrivit. Melodifestivalen kan inte recenseras bättre, och den artist som inte är beredd på sanningen ska inte läsa här. Fem poäng givetvis.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2007-02-11 10:27:00
|
Ramona Fransson |
Jag försökte ringa och rösta på Marie Lindberg, fyra ggr. Till slut kom jag fram och fick avge min röst. Då förstod jag att hon skulle vinna. Och jag stämmer in i den övriga kören, du har skrivit en mycket träffande artikel. Mycket bra läsning! Full pott!
|
|
Inlägg #6: Postat: 2007-02-11 11:17:00
|
angus |
Billy, om du och Bert skulle ingå i en Idoljury, vem skulle du ta med dig som tredje man ?
|
|
Inlägg #7: Postat: 2007-02-11 12:42:00
|
Bongo Bongo |
Inom schlagerreviret så är helt klart Billy alfahannnen.
|
|
Inlägg #8: Postat: 2007-02-11 15:01:00
|
Elvy |
Jag gläds också över att denna tills igår för mej totalt okända Marie Lindberg, vann gårdagens deltävling, hon kommer i alla fall för oss svenskar att bli oförglömlig.
|
|
Inlägg #9: Postat: 2007-02-11 23:15:00
|
StaffanH |
Instämmer i hyllningskören - mycket bra recension av evenemanget!
|
|
Inlägg #10: Postat: 2007-04-10 12:49:00
|
robbe74 |
Sitter det tondöva som tar fram vilka låtar som ska vara med? Dom bästa låtarna var Magnus Carlssons och The ark. Magnus verkar inte vara poppis som person för han är gay. Inte kan det stämma är det så illa? för låten är bra! Bojkotta den där g son han är ju bara en fabrik som spottar ut skit till hela Europa!
|
|