Inlägg #1: Postat: 2007-02-04 22:32:00
|
Canita Ohlsson |
Som vanligt en väldigt generaliserande och dömande svada. Slår ner på kvinnor igen också. Jag röker för att det är gott och det skall du sk--a i. Jag betalar skatt på cigaretterna och skatt på min lön så det skall ordna sig.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2007-02-05 02:32:00
|
Justin Case |
Hå hå ja ja! Dessa ekonomiska hälsofacister. Tänk det är inte bara farligt att leva utan även dyrt! Rekommenderar dig till att stå på tå när du kissar.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2007-02-05 07:41:00
|
peter_ |
Ja, rökningen är ett sorgligt bevis på hur lite människor påverkas av kunskap och rationalitet. Rökning är en huvudfaktor för hjärt-och kärlsjukdomar, lungcancer, risken med radon blir 5-10ggr större, kronisk bronkit och emfysem, kol, benskörhet, hudens åldrande, munhälsan, fruktsamheten, det skadar fostret under graviditet osv.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2007-02-06 09:33:00
|
Anna Drangel |
Du skriver att rökare kostar samhället pengar - jo förvisso, men gamla människor kostar också pengar... När det gäller att rökare skulle kostar företagen så mycket pengar, kan det kan lika gärna visa sig att bland rökarna finns många glada typer som ger andra en gladare jobbatmosfär. Dessutom lär folk från olika avdelningar känna varandra i ett rökrum. Hög som låg. Det kanske t o m visar sig fördelaktigt för ett företag.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2007-02-06 14:08:00
|
Inger-Sofia |
när man levde som jag gjorde utvecklade man sina instinker..sina inre öron och ögon och luktsinne som var "helt öppet"...alla djur har sin egen specifika doft,så oxså vi människor,,,
|
|