Sourze - av och för vem?

Den här tråden diskuterar artikeln Sourze - av och för vem?.
Inlägg #1: Postat: 2007-01-17 09:41:00
Janne B
Du skulle nog ha väntat lite till och lärt känna Sourze innan du ger betyg. Men välkommen i gänget!
Inlägg #2: Postat: 2007-01-17 09:59:00
coke
Tjena Janne, tack för det och jag ska ge det tid. Jag har bara börjat. Men tycker att artiklar som mer liknar insändare borde förpassas till en egen sida. Det verkar trångt och rörigt här och som den otåliga bokstavskombination som jag är så stör det mig. Dessutom är det kul att kritisera, särskilt om det leder till förbättring.
Inlägg #3: Postat: 2007-01-17 12:31:00
Inger-Sofia
coke..sourze är en unik tidning,så till vidare att den skrivs av läsarna själva.Den speglar vårt samhälle av alla olika människor, olika bakgrunder,utbildningar,erfarenheter.o.sv..Det är detta som gör Sourze unikt.Det kallas DEMOKRATIjämlikhet,medbestämm.du tar upp och dissekerar linda och fadde IGEN,det är din sak att välja att lägga ner din tid på detta ämne som varit blött och nött så länge.sourze som alla andra tidningar överlever på alla läsare..paus
Inlägg #4: Postat: 2007-01-17 13:14:00
Inger-Sofia
Psst coke..jag skojade jag kan aldrig ge låga betyg..för jag sätter utifrån,engagemang,äkthet i känslor,närvaro,nytändning,glädje,nyfikenhet,värme..och respons till ett möte,en öppen fait...du gav av dig..så du fick en 5...
Inlägg #5: Postat: 2007-01-17 14:12:00
stålis
Öh. ännu en sån där hipp nattsuddare runt Stureplan? Smeknamnet "Coke" tyder på det.
Bra artikel antar jag, men jag tröttnade när du hela tiden skriver "Fadde" och "Linda". Endast gubbsjuka herrar som Butt-man och Steno bryr sig om Linda. Jag säger: nej, tack till både cola och silikon.
Inlägg #6: Postat: 2007-01-17 14:27:00
coke
Inger-Sofia, tack för dina kommentarer och höjda betyg.
Kritik står en alltid fritt att ta åt sig av. ;

Öh Stålis, kan som tröst meddela att jag bor på landsorten och varken är eller har varit kokainist. Coke, som bara är ett användarnamn, har varken med cola eller kola att göra. Men tack för din kommentar, minus parallellen till gubbsjuka.
Inlägg #7: Postat: 2007-01-17 22:51:00
Stig
Att Sourze är en tidning som skrivs av läsarna är själva poängen. Vad som skrivs bestäms alltså av dem själva. Att den läses bestäms av läsarna. Coke som tycker att bara godkända skribenter ska få skriva och som tycker att insändartypartiklar ska hänvisas till särskilt sida har inte förstått mycket av Sourze idé. Men kom igen, skriv och kritisera men sluta med att mästra andra skribenter.
Laddar...